Sunday, January 9, 2011

Serra'yla buyuk bulusma!

Ust kattaki tadilatin cikardigi matkap sesleri ve evde atan elektrikler yuzunden, tasi taragi toplayip arkama bakmadan evden kactim. Hic yapmadigim, hatta uyeligimin bile olmadigi kutuphaneye kalktim gittim. Basima geleceklerden habersiz, uyelik kartimi alirken, ac kedi yavrusu gibi ezik ezik "Turkce kitaplar da var mi?" diye inliyorum. Dersimi calisip, uzun uzun etrafi izleyip sonra kalktim gittim Turkce kitaplari buldum. Bulmaz olaydim. Ordaydi yaaa! Yahu 30'a gelmisim simdi sen nerden karsima ciktin? Ipek Ongun'un "Bir genc kizin gizli defteri" serisinin son kitabi! "Hiyyhhh ben bunu okumamistiiiiiiiiiiiiiiiim" diye oyle bir atladim ki kitaba. Yahu Serra'yi onca yil okumusum; cirkin-sisko-telli-gozluklu bir yavruyken nasil da bir anda lensli-zayif-permali oldugunu; ailesinin bosanma sorunlarini; ilk askini; yagmur altinda affedilmeyi bekleyen sevgilisine kadar her seyini bilirken; evlenip, mutlu bir yuva kurdugunu da gormek hakkim degil mi?
Kucumen zamanlarimda, Ipek Ongun'u bas taci etmis, Yas 17'yi, "basucu kitaplarini" basucumda tutmusken, simdi buyudum diye, o kitap orada yokmus gibi davranamazdim, valla yapamazdim aklim kalirdi :)) Lise'den beri gormediginiz, o zamanlarin en yakin arkadasini; Facebook'da ekleyip bir anda fotograflarina, wall'una, info'suna dalmak gibi bir merak iste! 
30'a adimlar kala, elimde Ipek Ongun kitabi oldugu dogrudur ve "bir piriltidir yasamak" dostum bir pirilti ve "bu hayat sizin", "lutfen beni anla"! :)))

                  Hem Serra'ya bakarim, hem key account manag. neymis ogrenirim. Oyle de akilliyim

6 comments:

ceren said...

işte benim arkadaşım bir solukta okudum serranın evlilik hayatını keşke devamı gelebilseeeeeee

duygu said...

yazılarını okurkan oyle buyuk keyif alıyorum ki... bence 121 followerın hepsini hakediyosun :D

Dudu said...

Ceren; Abartmayalim! :)))

Duygu; Ben de senin yorumlarindan cok keyif aliyorum nur yuzlum! Hic ekzzzzik olma e mi! :)))))

ceren said...

neyi abartmayalım ya allah allah

i am not your freud said...

ahaha serra mutlu bir yuva kurmuş mu? o kitap hariç dediğin bütün kitapları ben de okumuştum ya. yalnız hollanda'ya gel, ipek ongun falan var kütüphanelerinde :)

Dudu said...

Aman iste bildigimiz Serra! :)) Bi karsilassak, iki cift sozum var o'na valla :)) ayva tatlisi da super duper easy canikom, valla billa :)

 
view sourceprint? 01 09 10