Saturday, February 12, 2011

Cumartesi naaptin sabah sabah?


Yagmurlu ve karanlik bir cumartesi sabahinin daha kotusu; uyuyamamis olup 9'da uyanmak ve T'nin hala daha uyuyabiliyor olmasidir. 9'da uyanmis hala daha soyleniyor diyebilirsin simdi de, ben bayilirim sabah uykularina. Dibine, kokune kadar uyurum. Aksam yatmak bilmez, sabah kalkmak bilmez bir insanim iste. Anniiciim, babiiciiim cok ugratsi degistirsinler diye ama olmadi iste. Boyle gelmis boyle giderim. Bi de Istanbul'a giderim, hihihih haftayaaa! 1 haftaaaa! 10 gun olacakti da salak okul yedi gunlerimi. Aylar once aldigim biletimi, onlar yuzunden uste bi de para verip degistirdim. Bileti degistirdigim gun, onlar da sunum gununu degistirdiler. Aradaki o tatil gunlerimi burada heba etmeyeyim diye hemen Maastricht'e bir gezi duzenledim. Yerimde durmamaliyim, tatilleri Amsterdam'da gecirmemeliyim hastaligi var bende. Maastricht'e ilk defa, sevgiliyken mirmirken gitmistik, xmas zamaniydi ve sehre ve belli ki T'ye defalarca asik olmustum. Bakalim simdi nedir nasildir? 

Icimdeki asci cikti bi de bu aralar. Ayva tatlisi yaptim, oyle de guzel oldu ki. Nasil guzel mis bir kokusu var o tatlinin , boyle kapagi bi aciyorsun esansli esansli kokuyor. Humus yapiyorum bi de, ezme bi de boyle taze taze. Benim bey cok seviyor. Ispanak yemegini de beceriyorum, tam dietlik o da ya ne hos! 

Hollandacam da su ara hic fena gitmiyor. Daha cok anladikca daha cok hosuma gidiyor da, ne zaman dile gelecegim, ne zaman kus gibi otecegim merak ediyorum. Su kaba "ggggrhhhh" sesini cikarmadigim, cikardigimda gayet itici bi hal aldigim icin kibar kibar soyluyorum, Limburg'lular gibi konusuyormusum. Dil pratigimi Limburg'da yaptim daaaaa... derim ben de oyleyse.

Duman konseri yaptigimizi soylemis miydim? Hayir? 17 Nisan Paradiso'da. Facebook'da  "17. April DUMAN |AMSTERDAM European Tour 2011" sayfasina girip "pen de pen de geliyorum" diyebilirsiniz. Bekleriz efendim.

Cumartesi sabahi feci daralmis haldeyim; uykumu alamadim vucudum agir, kitabim yanimda elim gitmiyor. Su anda hic de, 2 saat sonra Bruksel'den sevgili dostu gelecekmis, o'nu gorunce ziplamaktan kafasini tavana vuracakmis, mutlu 2 gun gecirecekmis gibi durmuyorum. E hadi bi kalkayim, kendime geleyim de insan halime doneyim. En azindan misafir odasini bi yola sokayim. 

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOf


4 comments:

Biggy said...

Selammm,
Ben YeniYim GaLiBa, ewet ewet yeniyim..:)
Yazilarini okudum, tesekkurler, made myd Day Shekerimm.. 3 uncu ayimdayim, yani Nijmegen'de :) Huni takmama ehhh az kaldi diyebilirim sole Muzeler,carsi,marsi,kitap,parklar derken EEE Nijmegen Bitti :D Kalkip Izmirlerden gelirsen boleeee, Elin HeRiFiNiN pesine (ananemin deyimi ile)Yok tabiiki iyikide tanimisin onu iyikide gelmisim..sefiom evlencezz.. evraklari verdik Gemeindeye IND'ye yolladilar, bakalim...sancilimi olcek sancisizmi gorcezz..

Ay bana arada yaz olurmu cinimmm, Huni zamanim gelince atlar gelirim Valla soliim..

Byss Simdilik,

Birgul

Deniz said...

Amsterdamlilar halt etmis, Guneyli aksani candir, Belcikalilar canandir. Yirmi dakika daha gidip belcika'da yasasaydim, bir an susmazdim, hep konusurdum. Eindhoven'de arada bir susuyorum.

Diyecegim o ki, ittir, birakma pesini. Konus, anlamazlarsa sorun onlarin bence :)

Dudu said...

Deniz;
Yok valla hani bok atmak icin degil, iltifat gibi sirin sirin soyluyorlar :) Yanlis anlamaaaa. Zaten olsem benden o grrrhh sesi cikmaz:)


Biggy;
Hos geldin Hollanda'ya ve Nijmegen'e. Umarim en kisa zamanda sonuclanir IND'den oturumun ve rahat bir nefes alirsin, sevgilinle mutlu mesut yasarsiniz. Canin cok sikiliyorsa, yapacak hic bir sey yoksa o zaman sen de bir an once dil ogrenmeye basla :)
Haberdar et bizi :)

i am not your freud said...

noldu arkadaşın geldi mi brükselden? coştunuz mu? ay bana da yap ayva tatlısı, kremalı ama. türkiye ziyaretim esnasında muhteşem yüzyıl'da gördük ailece canımız çekti. onun aynısının zehirsizinden istiyorum :P bi de uyku candır

 
view sourceprint? 01 09 10