Wednesday, March 30, 2011

Abone

Dandikomasyon gunler yasiyorum. Sinavlar, sunumlar, odev teslimleri almis basini gidiyor. Her ogrenci gibi ben de, calismamak icin elimden geleni yapiyorum. Ayh dur balkonu da temizleyeyim, ayh dur kasim cikmis, aaa kahve keyfim eksik kalmasin, aaa dolabim mi dagilmis ne, hiyhh kitabin en heyecanli yerinde kalmisim, Glee'de nerde kalmistim.... Boyle uzar gider taaa Twitter'a kadar. Bi zaman once "yetti beeee" diyip, hesabi dan diye kapatmis, binnnnlerrrrrce (yalan) followeri yari yolda birakmistim ama heyhatttt iste yine oradayim. Ve orada Yonca Evcimik'e rastliyorum. 


90-91 herhalde, ben 9-10 yaslarindayim. Yoncimik furyasi bir anda sardi hepimizi. ShowTV o zamanlar yeni baslamisti galiba yayin hayatina ve hayal meyal hatirladigim; cumartesi gunleri oturup, Yoncimik'in Abone klibini beklerdim. Yayinlandigi andaki panigim, ayaga kalkmam, kendimi o sanmam, sarkiyi soylemem, dans etmem... Hepsi 3 bilemedin 4 dakika ama verdigi haz muhtesem. Sarkilarinin hepsini ezbere biliyordum ki bence kesinlikle cok "coooool" bir seydi. Olup bitiriyorum Yoncimik diye, Yine ayni donemler, Kiziltoprak'da haftasonlari ananemlerde (ahhh ananem) kaliyorum ve herhalde o zamanlarin en buyuk Migros'u orada aciliyor, Yoncimik de Migros'a imza gunune geliyor. Cumartesi veya Pazar olmasi lazim, uykularim kaciyor, teyzemle erkenden gidiyoruz, ablam da var yanimizda. Nasil, ne kadar kalabalik oldugunu size anlatamam. Yani yok, imkani yok o kalabaligi delip ulasmamin, kasetimi imzalatmamin... Imkani yok. Hayal kirikligim buyuk, kucaga almaya calisiyorlar, kalabaligi yarmaya calisiyoruz filan, yasitlarima gore gayet de uzn bir cocuk olan ben yine de goremiyorum. Sanki Migros, 15M Migros filan ve ben minnacik, Yoncimik daha da minnacik ve yok goremiyorum. Birak kendini, hani o kafasini, kivircik sacini bile goremedim. O zamanlar boyle kolay da degil meshurlara ulasmak, gorebilmek. Firsat kacti gitti yani. Elimde imzalanmamis kasetim, teyzem, ablam ben cikiyoruz. Simdiki gibi o zamanlar da yine istahliyim, neseleneyim diye teyzem beni her zaman gittigimiz lahmancuncuya goturuyor. Ayran, lahmacun ve kafamda "Aboneyimmm aboneeeeee...." Hayranlik soz konusu oldu mu ben muhtesemimdir, hic birakmam pesini. Bir Kenan Dogulu donemim olmustu ki... Offf 10 post cikar ondan. Yonca'ya da aynen oyle uzuuuun zaman takik yasadim. Cadde'de, eski kocasinin dukkanina gidip Boomerang t-shirt koleksiyonu yapmistim, her seferinde belki Yoncimik goruruz umuduyla :))) 

Yoncimik etkisinde oldugum zamanlardan bir dogum gunu partim :)

Yalan yok, bazen dinliyorum eski eski en eski sarkilarini ve tek kelime sasirmadan takir takir soyluyorum. O zamanlar ezbere biliyor olmak ne kadar cool bir seydi ise bence hala daha oyle. Tinus, cocukken beni tanimadi da, eglenceyi kacirdi diye uzuluyor. Valla hic bi fark yok, ayniyim diyorum inandiramiyorum :) 

Aralik'ta, Istanbul'da Eelence'ye gittim. Metin Arolat'in sakir sakir 80'ler-90'lar dokturdugu, yanimdaki Amerikali arkadaslarimin bile kendinden gecip, hop hop oynayip  bir aksamdi. Bi baktim, arkalarda bir yerde Yoncimik. Ikimiz de buyumusuz herhalde, rahat rahat goruyorum, bakiyorum. Tinus'a gosterdim, bak bak iste ben bu kadina hayrandim, parmagiyla gosteriyor o daaa, aaa diyorum yapmaaa rahatsiz edeceksin.Annesi ogretmemis, parmakla gostermenin ayip oldugunu. Alkol, hafizami silmis olabilir ama "bandira bandira" caldi galiba o aksam ve ben kendimden gectim.Gercek mi hayal mi simdi bilemedim. Hayal mi ettim acaba? Hayalmis megerse, hatta Yoncimik gelip benimle calismak istedigini soyluyor ve ben onca senenin emeginin karsiligini aliyorum!!! LOL'lardan bir demet :)

Dun aksam Daygi'ya anlatiyordum, arada ikimiz de tivitledik kendisini. O'nun da aklina takildi, ne demek bu "Okai yamasita kombambaa kombammbaaa"???  Tivitlerimize de cevap gelmedi! aaaaa cok kirildim ama, kustum sana Yonjaaaaaa. Hahahahahah var boyle insanlar valla ben gordum okudum. Yok be ne kirilacagim, kusecegim. Kussem sana daha o Migros gunu kuserdim!  Ne demek bu okai yamasitaaaaaaa?? Bilen var mi? Yonjjjja? Daygiiiii?

Eeee blog da yazdik, ne kaldi? Camlari silecegim simdi kalkip, yeter ki ders calismayayim!

Al iste klibi de buldum. Aynen budur. Uvahh vaaahh u vaavaaaaa

8 comments:

Colorful said...

ay hakatten aboneyi duyar duymaz butun coluk cocuk ekrana kitlenip hemen bir minik dans grubu olustururduk :)oturma odasinin orta yerinde
bende de bir doneme damgasini vurmus Tarkan hayranligi vardi :)

Anonymous said...

ben de bu aralar tez yazmaya calisiyorum ama dedigin gibi kek yapmaktan, kahve keyfi yapmaya genis bir yapilacaklar listesi cikiyor her seferinde.Ama kendi halinde sessiz bir okuyucuyken bu yaziya yorum yapmamin sebebi tam da bugun ders calismaktanda youtube'da Cilgin Bedis'in ilk bolumunu bulup izlememdir:)

Dudu said...

Colorful; Hic Tarkan hayranligim olmadi o yaslarda, beni daha simdilerde vuruyor o :))))

Anony; Daha cok ses ver lutfen :) Cilgin Bedis'i iyi aklima getirdin bak :))

Happily Dying Of Chocolate said...

resim muthis! :)

Dudu said...

Hic degismemisim di miiiii? Hala salonun orta yerinde danslar, kabarik saclar filan :))

KadiRR said...

boomerang tişörtler duruyomu.. :) ben bulsam alırım. ne kadar güzel capcanlı desenleri vardı. internetten araştırrken bu blog'da geçiyomuş google efendi buraya gönderdi beni.. :) heralde o yıllar bambaşkaymış..

Dudu said...

Google efendi iyi etmiş de göndermiş, yorum için teşekkürler. boomerang'ın kaldığını sanmıyorum ama yolumun üstü bi bakarım :)

KadiRR said...

Orası kapandı malesef. sürekli zaten oralardayız. En son 90'larda aldığım Boomerang polar hala duruyo ve giyorum. :)

 
view sourceprint? 01 09 10