Sunday, March 13, 2011

Bahar?!?!?! Sen misin???

Gurul gurul, rengarenk, simsicak bir bahar gelmis degil ama gelenle de idare etmesini biliyorum. Arada bir gunes aciyor, pirildak bir gun oluyor. Bazen dunku gibi ilik, sapkasiz, eldivensiz ve atkisiz, azcik karanlik ama lunaparkla renklenmis bir gun oluyor. 
Evimizi degistirdik azcik, iyicene renklendirdik, istedigimiz gibi yaptik. Elvis de muhtesem bir misafir, bi kere bile havlamadi yavrum benim, giki cikmiyor. Dun aksam da Pijp'da sokakta, sobalarin altinda hic usumeden yemek yedik ya... Ohhh kendime geldim ben!

7 comments:

Anonymous said...

Merhaba Duygu,
Blogunu bir nefes okuyup, amsterdamı yakından tanımaya calısıp notlar alıp, oldukca cok guluyorum:)Gezellig!

Henuz arsivde 2009'lardayım ama olsun yavas yavas bugunlere gelecegim:)

1.5 aylık Amsterdamlı Burcu;)
Doei!!!

Dudu said...

Burcu;
Hos geldim hem Amsterdam'a hem de blog'a.
Cok severim gecmisten gelen yorumlari, aman diyim eksik etme :) Bana da hatirlatma oluyor.
Durumumuz ayni mi acaba? Es halli mi buralardasin?
Bol sans sana!

Anonymous said...

Merhaba tekrar,
2 ders arası kostum da geldim Code 1 lerden bunalıp:)
Evet kocamla birlikte dustuk yollara, geldik buralara:)Hatta gectigimiz cmt biz de szin gibi de pijp'da gunes tadı cıkardık:)
Soguk gecerse bisiklete binmeye baslayıp daha da cok gezelim istiyoruz:)
Sana sormak istdeigim birsey var, gementee'deki adama sordum ama ben muneccim miyim edasında beni azarladı, merkezde oturanlar ozel sehir kartı cıkartabiliyorlarmıs, bu sayede muze ve kutuphanelere sınırsız girip cıkabiliyorlarmıs.. Nedir tam olarak adı sanı bu kartın, Iamsterdam'a baktım ama orda 2 karttan bahsediyor:
1. turistler icin olan 2-3 gunluk bisi --> bu biz degiliz
2. 30 euro gibi bi parayı nakit verip de sınırlı sayıda muzeye girip cıkmanı saglayan bir kart... Zannımca bu da degil,cunku bana merkezde yasayanlar para odemeden alıyor demislerdi peki ama nedir bu kart?
Simdiden cook tesekkur eder, esenlikler dilerim
Sevgiler
Burcu

Dudu said...

Burcu;
Code 1 ne ya?? :))
Galiba bahsettigin sey "stadpas" oluyor. Bildigim kadariyla; merkezde oturmanin disinda bir suru sartlari var, herkes cikartamiyor o karti. Mesela eger inburgeren yapacaksan alabiliyorsun diye biliyorum. www.stadpas.nl diye bir bak bakalim.

Anonymous said...

supersin;) hemen bakıyorum
Code 1 benim hollandaca ogren(eme)digim kitap :)
sevgiler
burcu

yenal said...

güneş insanı doğrudan pijp'a götürüyor galiba, biz de orada güzel havanın tadını çıkardık.

ayrıca code 1'i bilmem ama michel thomas dutch foundation'ı öneririm.

bu arada, merhaba :)

Dudu said...

Rosetta Stone var bende de, o da hic fena degil. Thomas'a da bakalim :)
Gunes cikti mi her yer cok guzel, yeter ki ciksin :) Yakinda Zandvoort, Egmond gunlerimiz baslar :)

Tesekkurler.

 
view sourceprint? 01 09 10