Thursday, March 17, 2011

Hooop hula hoooopp

Love handles filan deyip olayi gayet sirinlestirip, romantiklestirip, sevgi dolu bi olaymis gibi gecistiriyorum daaaa... yaz geldigi zaman hatta yaz gelmesine gerek bile kalmadan, dar bisiler giyinip de su iki yandan boyle lop lop-hop hop firladiklari zaman hic bi love handle'lik halleri kalmiyor benimkilerin. Hate handle mi desek? :)
Hula hoop cevirmenin bu love handle'lara iyi geldigi bilinir yani en azindan ben bilirdim, duymustum. Annem bayilir boyle tuhaf seyleri bilmeye ve surekli tavsiye etmeye. Yani benim bilmememem mumku degildi. Bi de ustune benim hula hoop'u kesfedince... Beklentilerim cok yuksek, coooo yuksek!Evet, tabii ki annem cok mutlu simdi en sonunda sozunu dinledim diye. "Yap yap affeeeriin" diyor.
Bel bolgesine masaj yaparken bir yandan da o bolgedeki fazlaliklari yok ediyor. Ilk gunlerde hafif morluklar normalmis, her yerde oyle deniyor. Hakkiyla bende de oldu birazcik morluk. Denemis ve sonuc almis olan arkadasimdan duydugum ve gozlerimle de gordugum icin hemen aldim. Maymun istahliligim malum, aliyorum ama kesin bi kac gun sonra bi kosede duracak dedim fakat 10 gun oldu hala duzenli sekilde devam ediyorum. 30 sn'le baslayan rekorum dun aksam itibariyle 12 dk'i buldu. Muziksiz yapamiyorum, mutlaka bi ritim olmali. Bob Sinclair'le baslayip, Black Eyed Peas denedim, ardindan Mika ama yok tesaduf eseri en guzel ritim dun aksam Tarkan'in adini bilmedigim bi sarkisindan geldi. Sozlerini bile hatirlayamiyorum su an ama soyle; Meger hiiiicc tanimamisssiiinnnn... filan diye baslayan bir sarki. 12 dk. rekorumu Tarkan'a borcluyum ve diyorum ki; Ne varsa yine bizim Turkler'de var :)
Belly dancing derslerine basliyorum bi de bu arada. Belim incelikden kopacak artik ama naaaaapiyim, basa gelen cekilir :)

Ooopppsss! Ilginizi cekerse lutfen Grace Jones'un "Slave to the rhythm" videosunu izleyin. Gecen yaz, Istanbul'da Jazz Fest'de canli canli izledim ben. Evet! Gercekten de hem sarki soyluyor, dans ediyor, yuruyor, merdiven inip cikiyor ve hula hoop hic dusmuyor.



                                                                      Ayak ustu meditasyon gibimsi


2 comments:

Anonymous said...

peki sadece beli mi inceltiyo bu?
benim estetik olarak bel alti, saglik olarak da bel ustu bolgesini calistirmaya ihtiyacim var..yani dot ve kol-omuz-ust sirt diyorum :) ise yarar mi tohtur haanim? :)

berna

Dudu said...

bel alti bolgende cevirebilmeyi becerirsen tabii ki ise yarar :)))
bu arada unutmus degilim ama hectic aylar geciriyorum :s rahata ericem insallah nisan itibariyle ve vuslat olacak :)

 
view sourceprint? 01 09 10