Friday, April 8, 2011

Kayip

Uzgunum, duygusalim, pismanim ve hafizamdan nefret ediyorum. 
Yuzugumu kaybettim. 
Tulin'den kalan, hep parmagimda olan, kaybetmekten odumun koptugu yuzugumu kaybettim. "Yanimda goturmeyeyim, kaybederim filan bence kalsin burda" dedigim an, en son an, en son hatirlayabildigim. Hala daha her yere bakiyorum, bi yerden cikacakmis gibi geliyor. Ctrl+F yapmak istiyorum, tak diye bulsun, hop yine parmagimda dursun istiyorum. Keske cok aglamakla geri gelseydi, coktan gelirdi herhalde. 
Dun aksam gittigimiz yerde, tuvalette bir yuzuk buldum. Ben girerken kiz ellerini yikiyordu. Ciktim hemen o kalabalik yerde, kizi o kivircik saclarindan taniyip, bulup hemen yuzugunu verdim. Farkinda bile degildi, oyle sevindi ki.. Ben farkindayim ve cok mutsuzum, cok uzgunum. Keske biri benim yuzugumu de oyle hoop diye getirse verse. 


O ani hatirlayamadigim icin kendimden nefret ediyorum, cok kiziyorum. 


Hic kabul etmek istemiyorum.
Cok ozur dilerim Tulin'im ama kaybettim galiba :( 
Keske geri getirebilsem
Keske seni de geri getirebilsem.




Cok ozur dilerim cok! 

5 comments:

jewel said...

ben de önceki gün annemin bana verdiği inci küpenin tekini kaybettim, aynı mutsuzluğu yaşıyorum.
bulamıyorum :(
inşallah bulursun, bulan biri getirip sevindirir seni umarım.

Gulcin said...

ben de boyle oluyorum iste bazen bu yuzden bazi seyleri takamaz bile oluyorum ya kaybolursa diye. Ama iyi ki takmissin sen cunku parmaginda gordugun her an hatirlamissin sana onu vereni ne guzel. Bakarsin cikar bir yerden sevinirsin ama cikmasa da o hediyeye bu kadar deger vermen ne guzel...

Dudu said...

Jewel;
En azindan biri duruyormus. Hic yoktan iyidir bence :)

Gulcin; Ben de bazen kaybetme korkusundan kullanamiyorum ama bu hic parmagimdan cikmayan, her gun her an kullandigim bir yuzuktu... Bi hatirlayabilsem... :(

Deli Anne said...

Dilerim bulursunuz..

Dudu said...

Deli anne; Ne guzel dilemissiniz :)

Biraz once yuzugumu buldum. Aylardir kullanmadigim, yuzugun sahibinin de cantasiyla ayni olan cantamin, minnacik bir gozunde :) Hala inanamiyorum, bakip bakip duruyorum :)

 
view sourceprint? 01 09 10