Friday, May 20, 2011

Mutluluk gozyaslari

Amsterdam'a tasindigim ilk zamanlar duzenli olarak aglardim. "Ota boka her seye aglayan aglak kiz" dedikleri bendim! Sinir bozuklugu, yalnizlik, hassaslik, aile hasreti, hayata yeniden baslamanin stresi falan filan her sey ama her sey hemen gozlerimi doldurmaya ve beni aglatmaya yeterdi. Isin komigi artik bir rutin olmustu. Usul usul aglayip, usul usul susar yine ne yapiyorsam devam ederdim. Sanki Avrupa'ya zorla gonderilmis, tanimadigi kendinden cok buyuk bir adamla evlendirilmis, elleri kinali, al yazmali, saclari orgulu bir gurbet geliniydim. 

Uzuuuuuuuuun zaman oldu o aglama donemlerimi gecireli. Hayat bana iyi davrandi, cok mutlu etti. Gercekten cok mutlu etti. O gunleri hatirliyorum, aslinda ne kadar guclu bir insanmisim onu fark ediyorum. O tuysiklet govdenin arkasinda  ne guclu ne asik bir Tinus'um var, o'nun destegi, sevgisi ve kendisi olmasa hicbir sey olmazdi. 

Artik son zamanlarda sadece mutluluktan aglar oldum. Halime bin sukur, baska aglamalarim olmasin insallah! Gectigimiz Cumartesi evimizde, kalabalik-karisik arkadas grubumuza parti hazirladik. Cok eglenildi, cok gulundu, cok icildi. Bruksel'de yasayan, abim dedigim dostumun gelmesi en buyuk isteklerimden biriydi ama olmadi veya ben oyle sandim. Saat artik aksam 10 olmusken, kafalar hafif guzellesmisken birden birisi elinde balonla, yuzunu kapatarak onumde dikildi. Sonrasi tabii ki benim meshur cigliklarim, aglamalarim, kucaklasmalar, misafirlerimizin sasirmasi, akan rimelim ve "Woooouuw Bruksel'den bile arkadasi geldi dogumgunune" konusmalariyla birbirini takip etti. 

Bu sabah zilin abuk BIIIIZZZZ sesiyle uyandim. Bizde  niye yok su kuslu ziller, ding dong'lar diye soylene soylene kapiyi actim ve BAAAAMMM! Israrla "Bir yanlislik olmali, cicek filan geliyor olamaz, hem de boyle buyuk?!" dedim ama adam da israrla elime tutusturuverdi o kocaman, benim icin ayaksiz celenk olan cicek buketini. Istanbul'dan, canim Bibi'den. Evet evet gercekten de 30'u, 30 gun 30 gece kutluyoruz bu gidisle. Haydi bakalim! Yine aglasmalar, telefonlar, konusamamalar. Daha cok taze, simdi bile gozlerimi dolduruyor. Balkonumda oturmus, hediye sarabimi icerken de bir kac damla dokebilirim. 



Mutluluktan aglamalarim hic bitmesin... Bu iki guzel dostum da hayatimdan hic cikmasin. 
Sevmek cok guzel sey, sevilmek daha da guzel. Hele bi de sevildigini biliyorsan... Durur durur aglarim ben mutluluktan.


14 comments:

beste said...

biraz daha zorlasaydik ben bile gelebilirdim:) nice keyifli yaslara sulugoz:)

Esmir said...

daha nice güzel yaşların olsun...sevdiklerinle birlikte sevildiğininde kıymetini bile bile..mutluluk gözyaşların hiç dinmesin!:))

Gulcin said...

ah o ilk paragraf dudu; cok bilirim gozyaslarimi silip calismaya devam ettigim gunleri. ne kadar kendi isteginle gidersen git gurbet oluyor bir sure oralar. Ama bir sure :)
Ne guzel boyle seni mutlu etmek icin cabalayan insanlarin olmasi. Hep yaninda olsunlar hatta yanlarina es bulsunlar :) goz yasi da akacaksa boyle aksin daha ne istenir :)

Nuh said...

Hayat bazan o ani yasamaktir, tum tadiyla, bosvermektir gerisini, takmamaktir. O gun o ani yasadim ben, mutlulugunu, mutlulugumu yasadim. Ne kadar da severmissin beni onu anladim tipki benim seni sevdigim gibi. Hic cikma hayatimdan guzel kankam...

Anonymous said...

aaa ben kacirmisim dogum gununu!! mutlu yillar duygucum, gefeliciteerd met je verjaardag! :)

berna

Dudu said...

Beste; Seni ara ara hep zorluyorum ve sabirla bekliyorum :)

Esmir; Cok tesekkur ederim, insallah diyelim :)


Gulcin; Yasayan bilir degil mi? :) Cok tesekkur ederim iyi dileklerin icin.

Nuh; Eger sinavlarda toslarsan kendimi cok kotu hissedecegim :) Love you yaaaaa!

Berna; Dank je schat :) Vuslat umuyorum yeni yasimdan :)

Sazan said...

Beste aracılıpıyla keşfettim...

Nice sağlıklı, huzurlu yıllara :)

Dudu said...

Sazan;
Hos geldin! Aracin cok onemli insan, umarim utandirmam :)

Zeynep Gemalmaz Çelik said...

Ahh, sorry! Gecikmeli de olsa güzel yaşlar diliyorum. İki çocuk arasında blog takip etmelerim baya sekteye uğradı. Bu arada ilk paragrafta anlattığın sulugöz sanki benim dedim okurken. Buraya taşındığımızda aynı senin gibiydim. Mutlulukların hiç bitmesin.

Dudu said...

Zeynep;
Herhalde hepimizi o gunlerden gectik, ara ara yine geciyoruz :) 2. yavru hayirli olsun, cok gec gordum ben de. Amsterdam'a bekleriz :) Mutluluklar!

beste said...

super mavra titus tuneli varmis Turkiye'de http://yucel-tanyeri.blogspot.com/2011/06/titus-tuneli.html yosak tinusmuydu yahu karistiriyorsam affola:)

Dudu said...

Hahahaha Bestee cok alemsin :) Titus degil Tinus ama sorun degil, Titus diyen de cok oluyor. Aslinda gercek adi da Martijn bu arada:)

Pinhan said...

hadi sen ağlıyorsun da ben niye ağladım ki şimdi.. sevilmenin ne güzel olduğunu hissettim sanırım.. nice yaşlara:)

Dudu said...

Pinhan; Yeter ki mutluluktan aglayalim, baska seyler olmasin :)

 
view sourceprint? 01 09 10