Wednesday, September 28, 2011

Swimbaaaaa

Maymun istahliligimi, her seye nasil da atladigimi surda yazmistim. Merak ediyorum, her seyi deniyorum, eger seversem de bir sure bagimli kalabiliyorum.
Araya giren uzun tatiller, yaz-deniz-gunes, anne mamalari derken ipin ucu biraz kacti ve tabii ki kilolar alindi. Zararin neresinden donersek kardir deyip yine saglikli beslenme moduma geri dondum ve arti olarak daha fazla hareket etmeye basladim. Yuzmek, yuruyus ve  Zumba en bir favorilerim arasinda. Zumba egitmeni olmaya calismis, kurslari arastirmisligim bile var :)) Zumba yaparken cok egleniyorum, sanki elimde deodorant sisesi mikrofon olmus, aynanin onunde bangir bangir muzikle dans edip sarki soyluyorum hickimse gormezmis gibi. Simdi de Swimba-Aqua Zumba'yi kesfettim, denemesem catlar patlar yusyuvarlak olabilirdim.

Burada tanistigim, en yakin dostlarimdan Vero'yla dun aksam atladik bisikletlerimize gittik, Vero'nun surekli "Ohhhh Duduu ooooohh what are we doing?" diye soylenmeleriyle. Utana cekine karistik grubun arasina, atladik havuza ve muzik basladi. Ilk 5 dk. tecrubemiz; gulmekten hicbir sey yapamamak! Gulmek ama ne gulmek!?! Suyun icinde olmak, bangir bangir kivrak latin muzikler, bi avuc sismanindan zayifina cesit cesit kadin, kendini biraz da sarkici sanan her sarkiya playback yapan hocamiz, en on sirada da Vero ve ben! 45 dk. deliler gibi eglenip, deliler gibi de gulduk. Bi daha gider miyiz? Tabiiii kiiiiiiiii diye konusa konusa, gule gule ciktik.
Keske her gun olsa da her gun gitsek hic sudan cikmasak, diyorum da simdi...Maymun istahlilik feci bi hastalik... Bakalim Swimba bunu iyilestirebilecek mi?

Gulmek cok guzel bir sey!

Optum!


Swimba from Mark Groeneboer on Vimeo.





4 comments:

Anonymous said...

ya bir sey dicem; ben bunu zaten yillardir kendi kendime yapmaktayim, yuzdukten sonra durdugum yerde boyle hareket ederim dururum yarim saat havuzda. tee 6 yasindan beridirrr! :) ben kesfettim bunu, yeni degil bu ciik. ama bana garip garip bakiyorlar insanlar deliymisim gibi; simdi bununla muzikle topluca falan daha bi ciddi olmus guzel olmus tabi :)))

bagyankirectasi

Dudu said...

bence bu konunun uzerine git, ben yarattim de telif hakki filan derken hic belli olmaz yani :)

Anonymous said...

bişi sorcam, dudu sen bi de oryantal kursuna gitmiştin di mi? Neresiydi, tavsiye eder misin?
sevgiler
burcu

Anonymous said...

Evet ben Amsterdam CS'in oralarda bir yere gitmistim ama memnun kalmamistim tavsiye edemem. Iyi bir yer bulursan sen bana tavsiye et. :)

 
view sourceprint? 01 09 10