Tuesday, November 15, 2011

Ku vak vak Ku lak

3 yili azcik gecti Amsterdam'dayim. Buralarin sogugu, yagmuru meshur ve iste o meshur soguklarda bile ben sadece 2 bilemedin 3 kere hasta oldum. Hep de ovune ovune soyledim ben hic hasta olmuyorum, aman bosuna sigorta oduyorum 1 kere bile doktora gitmiyorum dedim. Allah'in sopasi varmis arkadasim!
Tam tamina 18 gunluk bir kacamak yaptim Istanbul'a. Biraz cikletten cikmis gibi oldu, bol surprizli oldu kendimi orada buldum, yegenlerime dogum gunu surprizi yaptim.
Alllaaaah ben simdi neler yaparim Istanbul'da derken.... Daha cok evde battaniye alti gecirdigim bir donem oldu. Burun kivirdigim, "aman bu da soguk mu beeaa?" dedigim Istanbul havasi ters kose yatirdi beni. Sukur ki annem ve ablamin yogun bakimi vardi, bol bol simartildim, Amsterdam'da degil de annecigimin dizinin dibinde hasta olduguma sukrettim. Surekli bir uyku hali, battaniye, icinde her seyin oldugu corbalar, caylar, vicks, komik gunduz televizyon programlari ama ozellikle en cok "bana her sey yakisiiiiiiir"... Boyle hasta olunuyormus demek ki dedim.
Hastalik ve sonucu biraz abuk ve traji komik diyebiliriz! Kulak zarim delindi. Hayir yuksek sesle muzik dinlemedim, konsere de gitmedim, kimse kulagimin dibinde de bagirmadi. Fena usutmusum, orta kulak iltihabi ve delinen bir kulak zari. Sol tarafim birazcik (?!!?) iptal, duymuyor. Sag tarafa ve one egimli bir vucut durusu gelistirdim. Cok da guluyoruz aslinda halime cunku surekli bir "ne? ne dedin? kim? nerde?" diyip duruyorum ve bir de surekli duymadan konusmalara dahil olmaya calisiyorum ozellikle de bar gibi gurultulu yerlerde tam bir duymayan anneanne halindeyim, duyamadiklarima da sadece kuru ha ha ha'lar firlatiyorum. En komigi Istanbul'da oldu. Yegenim evde dusmus, gurultu kopmus herkese salona kosmus ve ben mutfaktan gelip sakin sakin "Noldu niye agliyor?" diyorum.
Aniden giren ve cikmayan kulak agrilarim da olmasa nerdeyse alistim az duyma olayina. Merak edip, Google'da delik kulak zari diye aradim ama sakin siz aramayin, cok yivvvrenc bir goruntusu var. Amsterdam'da gittigim doktorum zarda henuz hicbir iyilesme olmadigini, 2 ay surebilecegini, agrim olursa da paracetamol alabilecegimi soyledi. Valla manyak bunlar!
Ya boyle iste! Son 2 haftadir hayatimda hic demedigim kadar "kulak" dedim, yarim duymak ne feci bir seymis onu anladim. Sen de dikkatli ol aman diyim benim gibi usutme, kendine iyi bak diye yazdim.

Operim kocaman!


9 comments:

Colorful said...

Usutme vakasinin aynisi benimde basima geldi. Norvec'te gik demeyen ben Turkiye'de oyle bir grip kaptim ki, ordan beraberimde de getirdim buraya ve burdada 1 hafta yattim resmen. Gozunu seviyim Norvec havasinin :)

Dudu said...

Cok soguga alismisiz ya, ilik hava olunca acilip sacilip kapiyoruz galiba :) Gecmis olsun!

Demet said...

Gecmis olsun Dudu, paracetamol herseyin ilaciymis burda anladim :), uc tedavi herseye bedel; bol su ic, meyve ye, agrin olursa paracetamol al :)

Dudu said...

Demet; Hamilelikte de her seye verdiler mi paracetamol merak ettim bak simdi :)

i am not your freud said...

geçmiş olsun duduuu! bana her şey yakışır'ı ben de izliyorum memlekete döndüğüm zamanlarda ehueh

Dudu said...

Freud: Agzima yapisti, her seye "bana her sey yakisiiiir" diorum neyse ki kimse anlamiyor :)

ruşen said...

merhaba, size sormak istediğim bişi var ancak e-posta adresinizi göremedim... yazarsanız çok sevineceğim.
writingwoman17@gmail.com

colette said...

Çok geçmiş olsun sevgili Dudu.Kulak ağrısı zordur,oğlum da yaşamıştı aynı şeyleri :( Bloğuma hoşgeldin,ben de bu gün seni ziyaret edip tanışmak istedim. Güzel ve akıcı anlatımına bayıldım. Bu blog işini pek sevdim ben ,sayesinde yurt dışında yaşayan bir çok dostum oldu. Başka dünyalar başka evlerin öyküleri ve o öykülerin prensleri prensesleri ... İyi ki geldin evime hoş geldin sefa getirdin. Sevgilerimle...

Dudu said...

Colette;
Cok tesekkur ederim :) Kulak agrisi gercekten cok zor, ama simdilerde cok daha iyiyim, iyilesmeye basladi.
Sevgiler
Dudu

 
view sourceprint? 01 09 10