Thursday, November 10, 2011

Mutluluk

Iyi ki varlar, iyi ki benim onlar.
Sadece onlari dusunup cok mutlu olabiliyorum ben.
Dudu bizim teyzemiz ama o bildigin teyzeler gibi degil dedigi zaman Ada, guluyorum, neymis diyorum bildigimiz teyzeler. Bilmem diyor, yasli galiba normal teyzeler veya yani sen kuduruksun iste diyor. Sizinle birlikteyken mutluluktan kudurma hali o bebegim, 6 yildir hep boyle bu.
Nice nice seneleri hep beraber kutlariz insallah.
Dogum gunleri kutlu olsun, hayat boyu hep mutlu olsunlar.



3 comments:

ELFony said...

Elbiselerini yesinler :) mutlu yaşlar olsun güzellere..

banu said...

Kuduruk teyze, sen de her doğum gününde bizimle ol tamam mı:))

Dudu said...

Elfony; Tesekkurler! Elbiseler super, kiskaniyorum cok :)

Banu; 6'da 5 yaptim kizim bence cok iyi gidiyorum. Kuduruk ve tembel bir teyze dedi Ada en son telefonda :)

 
view sourceprint? 01 09 10