Wednesday, December 28, 2011

2012 heyecani

Zaman cabuk gecen bir seymis, ben son yillarda bunu anladim. Yillari daha fazla saydigimdan, su kadar oldu bu kadar oldu demelerimdendir belki. Evleneli su kadar yil, Istanbul'dan geleli bu kadar gun, annemi gormeyeli su kadar hafta, okul baslayali bu kadar ay, tatile gitmemize bir kac hafta! Hep bir geri sayim, hep bir toplama cikarma gun sayma hesaplari. Oyle oyle bu yil da gecti. 
Bol bol seyahat ettim, fotograflar cektim, yeni arkadaslar edindim, uzuldum agladim, sevindim agladim, ozledim, iclendim, gulme krizlerine girdim, kilo aldim, kilo verdim diye uzar gider.
Simdi Istanbul'da iki minik prenses bizim icin, biz de onlara sarilmak icin saatleri sayiyoruz. Bu yilbasina, yilin ilk haftalarina, benim 5 haftalik tatilime en guzel Istanbul yakisir. 

2012 icin oyle heyecanliyim ki, bekleyemiyorum daha fazla! 
Ben hazirim!
Siz? 

No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10