Wednesday, December 28, 2011

Plak

Gecen Mayis ayinda, hic tanimadigim, arkadasimin arkadasi birinden Bob Dylan plagi hediye aldim. Bob Dylan sevmeme ve o aralar baslayan plak takintima denk gelmesi...
Mayis ayindan beri; plakcalar ara ara bulama, enisten "dedeminki bende alin kullanin" desin, araya yaz girsin, Istanbul'dan annemin ve babamin plaklari sonra Tinus'un plaklari da annesinin garajindan cikip gelsin, hoparlorler calismasin, kablolar eski model ciksin, bi gun elbet caliscak umuduyla bi suru yeni plak alinsin, okulda yaptigim bir pitch begenilsin Bob Marley plagi hediye edilsin veee Christmas yemegi bu sene bizde olsun, enistenin sihirli parmaklari gelip plakcalara dokunsun!

Abartisiz iste bu kadar uzun surdu bizim bu sevdamiz!
Evin havasi degisti bi anda yani ben oyle diyorum. O kose sihirli kose oldu!
Bu sene Christmas tatilimiz cok guzel gecti, evimizde ailemizle arkadaslarimizla yemekler yedik, partiledik, yedik, ictik, eglendik ve tabii hangover'i da kendine has ozel oldu. Tatil boyunca, sabahlari plakcalardan gelen muzikle ve nane-limonla kendimize geldik. Hele bir Ferdi Ozbegen plagim var ki, dinlenmeli yani cok acayip bir sey!

Yillar once CD almayi birakan ben simdi her yerde plaklarin pesindeyim. Sahip olma duygusunu ozlemisim, secmeyi, bakmayi, sahip olmakla gurur duymayi!
Dijital teknoloji muzik dunyasini nasil etkiliyor, neler yapmali diye kafayi yerken, bunlarin olmasi plaklara donmem de hos oldu!


4 comments:

zeys said...

BYildim blogunuza..benim en sevdigim sehirlerden biridir amsterdam ne sanslisiniz..takipteyimmm sevgiler:)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Dudu said...

@Zeys; Cok tesekkur ederim, begenmene sevindim hem blogumu hem sehrimizi :)

Melike Oklap said...

ahh Ferdi Özbeğen plağı diyerek beni en hassas yerimden vurdun. Rakimi da kapip dinlemeye gelicektim ama gidiyormussun :) neyse baska zaman bir cilingir sofrasi kurariz birlikte.

Dudu said...

@Melike; Ahh ahhh Ferdi! Amsterdam'da bulusalim beybi, ya da Madrid. youtube acariz :D

 
view sourceprint? 01 09 10