Tuesday, February 14, 2012

Sihir

Yeni tasindiginiz bir yerde her zaman ilk gunler, haftalar zordur. Aylar demek istemiyorum cunku zaten aylarim sayili, umarim ilk bir kac haftada biter benim stresim. Amsterdam'a alismam, kabullenmem, adapte olmam 1 yilimi almisti, simdilerde gulerek hatirladigim 1 yildi.

Madrid'e geleli 2 hafta oldu. Tez canliydim, gel-git akilliyim, panigim ya hani her sey bir anda olsun istiyorum, hic sabredemiyorum ya... Iste ben yine kendimi kontrol edemedim ve bunlarin hepsini burada da yaptim. Bugun artik cok sinirlenmis, her seye-herkese ve kendime de kufur ederken, Allah'a yalvarirken, "kirmizi araba gecerse dilegim olacak" diye oyunlar oynarken, ayaklarimin agrisindan yuruyemez ve hala halletmem gereken bir ton is varken, gozlerim hafif yasli bulanik bulanik etrafa bakinirken bir ses yakaladi beni. Pearl Jam! Eddie miril miril soyleniyor. Kafami bir cevirdim, tepeleme kitap dolu olan bir sahaf dukkani. Sihir gibiydi. O kapidan iceri girdim, 1 saat mola verdim, Eddie'nin sesi beni yumusatti, kitaplarin kokusu bana huzuru hatirlatti, adamin bana yardimci olmaya calismasindaki cabasi beni yureklendirdi, umutlandirdi. Isareti aldim, tamam dedim bekliyorum ama nolur cok bekletme!

Kitaplarin, ozellikle de ikinci el kitaplarin, yeri bende bambaska. Pearl Jam'in yeri ise basimin ustunde, kalbimin orta yerinde, hayatimin  her aninda her yerinde. Su yorgun, sevimsiz, mutsuz gunumde oyle iyi geldi ki... Aksamina mutlu haberlerle geldi! Simdi daha iyiyim!

4 comments:

Gulcin said...

Dudu aynen dedigin gibi ilk gunler zor ama sonrasini biliyoruz ayrilma zamani gelddiginde ah diyeceksin ne cabuk bitti. O yuzden sen bakma o gozune gelen bulutlara falan inan sabret cok guzel gecek zaman. Biraz da hava soguk falan ondan da zordur hersey. Buralar biraktigin gibi ayni dolayisiyla kacan bir sey yok inan :) yeniligin keyfini cikar. Bunalirsan da yaz biz dinleriz.
Cok guzel gunler olsun
sevgiler

i am not your freud said...

eddiiieeeeee! cCc pearl jam cCc

bir irlandalı zalım yare gönül vermiştim aynı eddie vedder gibi şarkı söylüyo diye. black'i söylüyodu tüylerim diken diken oluyodu. ayriş aşkım böyle başladı :)

dudum bi anda yoluna giriveriyo o işler sonra. sen ortamı hazırla, arkadaşları yap, barları keşfet, geliyorum.

tülay said...

Sen oralara gittin ben de birkaç aylığına Hollanda'ya geldim. Belki geçen sefer gerçekleştiremediğimiz buluşmayı yaparız diye düşünürken ben yine uzaklaşmışız. Senin bu yaşadıklarını ben de aynen yaşıyorum bu aralar. Depresif bir ruh hali ve keyifsizlik! Sanki buraya gelmek isteyen ben değildim!! Neyse umarım çabuk geçer bu rah hali ikimiz için de... Başarılar ve mutlu günler, bol 2. el kitaplı ve Pearl Jam'li :)

Dudu said...

Gulcin; Oralar biraktigim da soguk sanirim. Ben oradayken hava cok guzeldi, tam da geldigim gun donmaya basladiniz :) Bu arada, en guzel seylerden biri de hava burada. Hep mi gunesli olur ya, lekker valla :))) Cok tesekkurler yorumlarin, destegin icin :)

Freud; Kiziaaaam Irish publar coktan bulundu, Irish bile bulundu. Sen gel, ortam hazir. Gel Easter geel geeel geeeeeel :)

Tulay; Ya cok depresif mi sound ettim ben noldu? :) Ev sorunum vardi, o da halloldu simdi tam yuzde yuz guzel oldu her sey. Sabret bak bi 1-2 aya kalmaz isinir havalar, guzellesir oralar cok severim o zamanlarini.

 
view sourceprint? 01 09 10