Thursday, March 15, 2012

Annem ve eski camasir makinesi :)

Ay bunu anlatmazsam catlarim!
Dunden beri bir heyecan, bir kahkaha, bir panik!
Olayin oncesini anlatayim ilk once.
Annemin matrak ve komik bir kadin olmasinin yaninda en bir bilindik ozelligi de yaraticiligidir. Bizim kare gordugumuz bir seyi o yuvarlak gorebilir ve o yuvarlagi alir prizma yapar. Ayni hicbir seyi atmadigi, geri donusturdugu gibi. Bizim evde anneme sormadan bir sey atmak yasaktir. Cop ev degiliz henuz ama en umulmadik yerlerden umulmadik seyler cikar. Surekli bir projesi vardir, gelene gidene gosterir "bak bu neydi noldu?" diye. Gunde herhalde en az 100 kere "Sakin atma" diyordur ve biz de genellikle "ooofff annneee al napiyorsan yap o zaman" diyoruz. 
En meshur geri donusum mucizesi de 30 yillik Miele camasir makinemizdi. Makine bozuluyor, yenisi geliyor ve asansorsuz 3 kati indirmek icin adamlar para istiyor. Annem sinirleniyor ve makineye sagdan soldan bakiyor "Kocacigim sen sunun su kapagini cikar bakayim bi bana" diyor ve diyis o diyis. Makinenin kapagi su anda masamizin uzerinde bir canak, makinenin tamburu (tambur deniyor sanirim) da uzerindeki minderle puf olarak tv karsisinda bize rahatlik sagliyor. Yillarca kirlileri yika yika simdi de uzerine ayak uzat, olacak is degil hahahhaa E.'nin de dedigi gibi.


Annem internet, bilgisayar kullanmadigi icin bana, babama, ablama surekli "Sunu bi Derya Baykal'a gondermediniz"diye soyleniyor ve en sonda bize gelen oyuncu arkadasim E.'ye saldirip "Sunlardan bana hayir yok, hadi sen ilgilen bari"diyor. Iste dun annemle ilgilenildi :)) Ve annem bir anda dikkat cekti, Derya Hanim'dan "O sahane bayanla tanismak istiyorum, programa davet ediyoruz" diye bir tweet geldi!!! Ben Madrid'deyim, olaylara burdan hakim olmaya calisiyorum, E. ve arkadasim B. annemi arayip haber veriyorlar. Annem tabii havalarda ucuyor, "Bak siz yapamadiniz caaaanim E. becerdi bu isi" diyor. Dunden beri haber bekliyordu, bugun konusmuslar. Onumuzdeki hafta bir gun annem programa katilacak. "Eee baska neler yapiyorsunuz?" demisler e tabii annem de baslamis elbiselerden onlukler filan diye, tabii demin bana bunlari anlatirken de kamera acikti ve "bak bak o derisi soyulmus atmaya calistigin bozuk para cantasini tanidin mi?" diyordu. Arkadan da bilgisayar delisi babam yeni aldigi kasayi kucaklamis "Bak nasil ama??? Kac GB biliyor musun? Canavar bir alet" bu diyordu.

Ayyyyy evimi ozledim, tek evim dedigim babamin evini!

O kadar mutlu ki, oyle heyecanli ki... Nasil olmasin ki? Cok istedigi bir sey gerceklesti!
Iste hani su "Allahim niye Istanbul'da degilim, niye onlarin yaninda degilim ki su anda?" zamanlarindan birini yasadim dun. Tinus bilee "Offffhhhh keske simdi evde olsaydik, ne eglenirdik?" dedi. Sen ne zaman bu kadar alistin beybim yaa? :)
Nesen, mutlulugun, heyecanin ve yaraticiligin hep sursun annecigim. Evet sen gercekten cok deli, rengarenk bir kadinsin ve ben de senden aldigim ozelliklerimle senin pesinden geliyorum :)

Kesinlesince haber veririm, benden once annemle tanisirsiniz ki annemle de cok benzesiriz!


8 comments:

A-H said...

ay cok cilginmis camasir makinesi olayi, ama puf harika gorunuyor :)))

Dudu said...

A-H; Di mi? Ben de cok seviyorum.

beste said...

geridonusumun babasini yapmis annecigin ne guzel:) ozel annenin ozel kizi muck muck

Dudu said...

Beste; Utandiriyorsun :) Ay lav yu!

b. said...

Annen cok yetenekliymis cidden. Super bunlar, bayildim!!!

Dudu said...

Burcuuuu; Tesekkur ederim. Yikti gecti ortaligi, cok guzeldi :) Hala heyecanliyim :)

yaban said...

yazdıklarının hepsi çok güzel de ben 'tek evim dediğim babamın evi' kısmına takıldım, ne güzel, ne şanslısınız, sana bunu dedirten bir ailen olduğu için ve onların bunu diyen bir kızları olduğu için..

Dudu said...

Yaban; Tesekkur ederim. En buyuk sansim diyorum ben hep :) Ah bi de Tinus, alinmasin :P :))

 
view sourceprint? 01 09 10