Thursday, March 29, 2012

gel geel geeeel

5 yil once kipir kipir heyecanla bekliyordum o'nunla bulusmalarimizi. simdi daha bile fazla heyecanlaniyorum, ellerim titremeye basliyor, karnim agriyor, burnum sizliyor, gozlerim doluyor, baktigim yeri gormuyorum, ne giyecegimi bilemiyorum, o pantalon sisman mi gosterdi karar veremiyorum, sacimi toplasam mi, gozume eyeliner ceksem mi karar veremiyorum, o'nun hediyesi o mis parfumu kullanacagimi biliyorum sadece ve onun da yine o parfumle ilgili o komik espriyi yapacagini ve cok gulecegimizi. 32 gun oldu diyorum, ilk gordugunde cok begensin beni; ne guzel gozukuyorsun rengarenksin yine, bu sehir sana cok iyi geldi, kollarina bak nasil yanmissin, saclarinin da rengi acilmis desin.
Madrid'de zaman hep yavas gecsin istiyorum. Onumuzdeki 10 gun daha da yavas gecsin, nutfen!

                                                                              Kafka Museum, Prag, 2010

4 comments:

i am not your freud said...

ay cok az kaldı ben geliyoruuuum :)

Dudu said...

Freud; Sana bebeeeem zaten bu :))

i am not your freud said...

ahahah ben de tam onu dicektim heycanlanma benim için bu kadar yaa ben seni her halinle beğenirim :)

Eliza Doolittle said...

Bu buluşmada olmayı ah nasıl da isteriiiim:) Dududuuu, sen madrid'lere kaçtın, bak yazdım biz de kaçıyoruz ufak ufak...

 
view sourceprint? 01 09 10