Friday, April 20, 2012

"ayyyy cok guzel olmuuus" yalani

Anne diyorum bir fotograf gonderdim baksaniza. Bakiyorlar. Annemden bir ciglik geliyor. Skype'da da goruntu dandik yuz ifadesi belirsiz. Ayhhh bak yine dovme yaptirmis, ne zaman yaptirdin bunu? ayy ayy bi de renkli yaptirmis diye konusup hiiiic beni dinlemeden konusuyor. Babam da arkadan Allah akil fikir dagitirken bizim kiz cuval aramaya gitmis diyor. Begendin mi nasil olmus anne? diyorum. Babama sormaya gerek bile yok :) Annem; Guzel guzel cok guzel de inanamiyorum yani renkli yaptirmissin. Begendim begendim, Tinus mu cizdi yine? Begendigini soyluyor ama sesi nasi sahte, nasil boyle bir sasirmis, ne desem de caktirmasam uzmesem'li bir ses. Yalniz bak o bilekligini obur koluna tak, olmamis onunla. Tamam mi? Duyguuu duydun mu beni bak o bilekligini obur koluna tak diyorum diyor. Anne diyorum gercek degil o, yani yaptiricam da once denedik iste bilgisayarda yapistirdik koluma. Ne diyorsun yaptirayim mi? diyorum. Amaaaan ben de inandim. Yok yaptirma yani biraz fazla buyuk ve cok renkli. Zarari yok mu hem bu renklerin, kanser yapmiyor mu kizim bak iyi arastir. Cok buyuk ayica yani hic mi sikilmayacaksin sen bunlardan ben anlamiyorum ki seni!!!
Mutlu etmek icin, uzmemek icin galiba bazen minik yalanlar soylemek gerekiyor. Hele de degistirelemeyecek, olmus bitmis seyler icin. Neyse ki benimki henuz olup bitmemisti, neyse ki ben de annemle ayni fikirdeydim. Biraz ufalttik, az renk cikardik neredeyse haziriz. Yeni yasima, yeni yeni en guzel yasanmisliklarimla ilgili hep hatirlamam icin...
Annemi cok sevdigimi soylemis miydim? Cok seviyorum ve cok ozledim.


4 comments:

hypo said...

babanın cevapları aynı ben, olurdu sanırım. kızım da senin gibi büyüdüğünde olmadık tepkilerle, karşılaşırdı.
babayı sevmiyor musun?:(
bir de çu kelime doğrulamayı kaldırırsan güzel güel yorum yazarım sana.

GoNcha GoNcha said...

farkli ulkelerdeyken anne ozlemi nedir bilirim. neyse ki skype var degil mi? merak ettim yeni dovmeni:)

PS. Bratislavada ilk aksam gittik sanirim senin tavsiye ettigin puba:) cok eglendik!

Dudu said...

Hypo;
aa bende de mi var o kelime dogrulatma? bilmiyordum! nasil kaldiriliyor bakayim hemen cunku benim de en sinir oldugum sey o hic dogru yazamiyorum :))
babayi sevmez olur muyum? olurum onun icin :)

Dudu said...

Goncha;
Skype kullanmaya buradayken basladim, Hollanda'da her gun telefonla konusuyorum. Skype'i sevemedim ben hic. Dovmeye daha bi 2 hafta var :)
Slovak Pub candir :) Bratislava'a gitsem gidecegim ilk yerdir :)

 
view sourceprint? 01 09 10