Wednesday, April 25, 2012

Brazilian Girls

Bir seyi beklersin beklersin, istersin istersin olmaz ya hani...
Sonra bir anda hic beklemedigin, ummadigin bir anda olur hatta olmasini istedigini bile unutmussundur o zamana kadar... oohoooooo neler neler olup bitmistir.
Brazilian Girls izlemek isterdim ben. NY'lu adamlar hani orada bile denk gelemedi, Istanbul, Amsterdam olmadi. Sonra gecen gun yuruyorum, bi yandan da gozler fildir fildir hele bi de konser afisleri gorunce yavasliyorum; ammaann diyim hicbir sey kacirmayayim. O ne ya? Brazilian girls? Dur ya bunlar benimkiler degil miydi? Nasi yaaa o haa yaaa! Inanmiyorum hem de Tinie'nin geldigi gun. Bavullarla gelse konsere beni bulsa?
Neyse ki konserler hic zamaninda baslamaz, en kotu ihtimal 2-3 sarki kaciririz. Sen onca zaman iste iste, NY'da kimlerle onlari nerelerde izleme hayalleri kur... Sen tut Madrid'de, Erasmus ogrencisiyken, seni her 3 haftada bir ziyarete gelen kocanla izle!
Annem bazen "Sen hayaller kurarmissin, Allah da gulermis" der ya da iste ona benzer bir sey. Anne hakli cikti yine naber? :)
Bu arada, videodaki Muhtesem Turk'u bulana bravo!

3 comments:

hypo said...

buradan dinleyemiyorum. akşam bakacağım.
nasıl bir grup karar vereceğim.
umarım r&b filan değildir:/

Dudu said...

Hypo; Gruptaki Muhtesem Turk'u de bul! R&B degil!

Anonymous said...

ilhan ersahin:)

 
view sourceprint? 01 09 10