Friday, April 20, 2012

gecen seneden bir gun

Blogger degismis, bi haller olmus. O ne bu ne diye bakarken; 22 Haziran'da 2011'de baslayip bitirmedigim, 3 kelime yazip biraktigim post'lara baktim. Bu yaziyi da bayagi bayagi yazmisim, bitirmisim ama niye bilmiyorum yayinlamamisim. Kesin kafamda bisi vardi ama neydi bilmiyorum. Yazdigim gunu degil ama o ofiste calistigim son gunleri cok iyi hatirliyorum. Son gun hemen gidip saclarimi kisacik, abuk, asimetrik kestirmistim. Gercekten biz bunaldigimiz zaman saclarimizla ugrasiyoruz bence. Okul-ofis bunalimimin bitisini kutlamistim ben de kendimce.
Banane senin gecen sene ne yaptigindan diyenlere soorrryyyy diyorum ve blog benim kardesim istedigimi yayinlarim diyorum ister oku ister okuma! hahahah var di mi boyle asabiyet yapanlar :)
neys optum!

-------

Sunca zaman yazmamisim ya cok ayip bana.
Mart'tan beri duduk bir ofisin icindeyim. Cok yogun gunler oldugu kadar cok bos gunler de oldu ama niyeyse hic elim gitmedi. Bi de bu duduk ofiste, dandik bir bilgisayar kullandim zaten. Simdi son dakika oldu birazcik ama son bir kac gundur akil ediyorum da okuldan gunluk laptop aliyorum. Evet efendim, kendi laptop'imi is icin kullanmama prensibim var gibi oldu ama yok aslinda oyle bir sey, sadece tasimaya useniyorum. Sirt cantasi her kiyafetime uymuyooooooor :P
Ocak'ta icine dustugum grupla super heyecanli projelerin icine dustuk, proje gelistirdik. Mart'tan beri de yine ayni grupla pratik kismina gecip okula para kazandirmaya calistik ki kazandirdik. Tabii surec uzun, hep ayni insanlar, bi masa ve etrafinda 5 insan olunca her sey cekilemez oluyor. Yanimdakinin kulakligindan cikan muzikten, guldugu zamanki yuzunun aldigi sekle, masanin altina uzattigi bacaklarina, cok konusmasina, cok susmasina, cok yemesine, cok Duygu demesine kadar her seye sinir oldum. Bi asagi bi yukari bi asagi bi yukari gibiydi. Dort elle ise de sarildim, butun gun hic bi is yapmadigim da oldu. Haftada 4 gun, 9-5 calistim ve bezdim yahu! Ofiste her isi halledip, aksamlarimin bos olmasi guzeldi tabii. Cunku normalde okulda derslere gir-cik-gir-cik bi de ustune git aksama evde saatlerce pc basinda otur ders calis, odev yap. Aksamlari bos olabilmek, film izlemek, kitap okumak, vakitlice uyuyabilmek...
Iste neyse o gun geldi. Yarin son gun. Raporlar teslim edilecek ve ardindan odul gecesine gidilip, eger varsa bize verilen odulu alip gelecegiz. (update: odul modul alamadik, avcumuzu yaladik) Su an oyle bezdim ki yani gitmek zorunlu mu diye dolaniyorum ortalikta.
Dun gece 3'e kadar biz 3 sersem oturup 51 oynadik. Yenilen pehlivan gurese doymazmis. Her elde 100 yiyip, RTE gibi bi daha-bi daha-bi daha deyip durdum. RTE kadar histerik oldum mu bilmiyorum da herkes de devam etti. Yenildim ve iste burdayim. Oynamaya oynamaya unutmusum herhalde, bi iki daha oynarsam kendime gelebilirim. Tabii 51 gibi ilkokul cagi bir oyunu da butun aksam oynamamiz komikti.
Sonra efendim ben yenge oldum. Dutch bir minik sari minnosun daha yengesi oldum. Yiinnggeee! Hollanda'da dogumlarin ne kadar basit, gosterissiz, abartisiz (?!), sakin, sessiz oldugunu bi kere daha gordum. TR'de SSK'da bile dogumlar daha gosterislidir, inanin bana! Dogumdan sonra 3-5 saat icinde eve gonderildiginiz icin herhalde hic ugrasmiyorlar, evleri susluyorlar. E mantikli aslinda :)
Barcelona'ya gittik 30 yas kutlamalari etkinligi icin. Onu cok detayli anlatayim istiyorum da herhalde olmayacak, zaman kalmadi artik. Notlar duruyor nasil olsa, belki bir gun. Neyse giden varsa, yeme icme listemi sorsun cunku oyle bir dedik ictik ki, oyle guzel yerler kesfettik ki.. Fotograflara bakiyorum da al yanak gibiyim, pofuduk pofuduk duruyorum.
Bruksel'e gittik bir de 2 hafta once. Sevdik sevmedik. Hahahha boyle iste yanli bir cevap veriyorum. Gitmeden once cok yorgundum, tek dilegim cimenlerde uzanmakti ve az biraz oldu gibi. Cok guzel biralari vardi, ic ic doyamadik. Kesfedebilene de cok guzel vintage dukkanlar var, ben kesfettim. Insallah havalar duzelirse giyenecegim elbisemi.
Havalar demisken... Dun, yaz mevsiminin ilk gunu dediler... Ayh git Allah askina yaa. Su an bir yagmur bastirdi ki... Uzerimde kisa kollu ceket var cunku dun de havaya bakip yagmurluk giyinmistim ama aksam aydinlanan ve 20 dereceyi bulan hava beni pisirmisti yagmurlugumla. Bi daha boyle bir gune yazin ilk gunu dersen yemin ediyorum yikarim ben ortaligi.
Amsterdam'da veya yakinlarda misin sen bu arada? Cuma aksami Paradiso'da Imam Baildi konseri var. Gel bak pisman olmazsin. Biz cok eglenecegiz, ben ayrica eglenecegim ozgurlugumun ilk gununu kutlayarak.
9 hafta tatilim var. Derdi gucu sadece gezmek, tozmak olan bizim gibi bir cift icin bulunmaz nimet. Yunanistan'da adalardan adalara oradan Bodrum'a atlayip sonra da Istanbul'a yerlesecegiz ya da yerlesecegim mi demeliyim? Birisinin de gercek hayatta kalmasi gerekiyor digeri cennette yayilmis gununu gun ederken :)

Hoppacik geciverdim iste soyle ne oldu ne bitti diye.
Eeee sizde ne var ne yok?
Yaz geldi mi her nerdeyseniz oraya?

Optum

No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10