Tuesday, May 8, 2012

Oh ne guzel bir yas daha!

"En sevdigim" demek her sey icin cok zor, riskli filan da, ben yine tutamayacagim kendimi. En sevdigim gun, 6 Mayis, geldi gecti. Ben 1 yas daha aldim. 30'larda ilerlemeye basladim, kendimi hala 20'lerda sanarak, yeni yasimin ilk saatlerinde, mutlu, sen sakrak, aklimin bir karis oldugu bir anda gidip kulagimin tragus denen megerse en bir aciyan yerini deldirerek (kikirdagim hic acimamisti, valla). Neyse ki tek manyak ben degilim. Dogduguma benim kadar sevinen, beni yalniz birakmayan "tek basina dogum gunu kutlanmaz" diyen, cosan, delilik yapmaya dunden hazir T. de verdigi 10 saniyelik bir kararla, dovmelerimizden sonra simdi de bizi piercing ikizi yapti. Yakinda sevimsiz "biz zaten ayni kaba !iciyoruz" bir hareketle, tek isimle, ortak bir Facebook hesabi acar miyiz acariz valla! (Allah korusun)
Manyaktik ama cok mutluyduk. Mayorka'dan 5 gunluk, cillop gibi, super duper bir tatilden gelmistik. Mayis'in ilk gunlerinde denize girerek sanki vucudumuza yuzbesbin tane civi batmis gibi hissetmek, "ay aman of ne sicak be yandim aaaa" demek, azicik renklenmek hatta kizarmak oyle iyi geldi ki... Adada arabayla bi noktaya kadar gidilip sonrasi uzun bir yuruyus ve azcik tirmanma olan cennettin bi koseymis gibi duran gizli sakli, toplasan 5-10 kisinin oldugu plajlar var (erken sezon kiyagi tabii bence bu). Iyi ettik onlari bulduk, saatlerce yayilip yatip, cekirdek yiyip, kitap okuyup, konusup, horlayip, gulup, fotograf cekip tadini cikardik.
Gecen seneki dileklerim yerli yerine oturdu.
Hadi bakalim sira sende yeni yasim.
Ben hazirim. Renklerime renk kat, goster kendini!


8 comments:

b. said...

Kutlu olsun dogum gunun! 30larda ilerlemek zevkli zaten bence :) Mallorca da guzel zaten :)

hypo said...

ne güzel 30'lu yaşlar.
tebrik ederim.
sağlık dolu yıllar dilerim:)

Gulcin said...

nice guzel yaslara!!!
yeniyasin da cok renkli cok gezmeli olsun :)

Demet said...

Her yasin bir oncekinden guzel olsun :) Operim.

Anonymous said...

Tebrikler !

Nice,nice mutlu yillara ,sevdiklerinle birlikte..

Belcika'dan Nuray

Dudu said...

Hepinize tesekkur ederim! Guzel basladi guzel gecer insallah. Hem zaten bu sene bogalarin senesiymis :P

Zeynep said...

Doğum günün kutlu olsun ve bu resim mükemmel nerde bu bacım tarif et

Dudu said...

Zeynep; Tesekkurler. Mayorka burasi, guneyde bi yerdi.

 
view sourceprint? 01 09 10