Friday, September 28, 2012

Tefadus

Simdi sana aslinda dunyanin ne kadar kucuk oldugunu ve asla ve asla umudunu kaybetmemen gerektigini anlatacagim.

Cuma aksami Madrid'den Madrid'deki kankam geldi, sagolsun. Ben bu kizla Madrid'i alt ust ettim, kiz beni Erasmus ogrencisi olarak tanidi, hep hadi hadi party party halindeydik. Simdi kiz bize gelince "e abi (abi dememis olabilir, maaann demistir kesin)senin bayagi bi olgun, buyuk insan hayatin, kahve fincanlarin, dantel ortun filan, evin varmis" dedi. Bakma dedim oyle olduguna, icimdeki party animal hala duruyor hadi hemen disari cikiyoruz!!! Rotar motar derken gece 12'de kiz zaten ancak eve gelebildi. Evde azicik takilip disari ciktik. Gittigimiz mekan benim favorim, kalabalik, eglenceli, dans mans super bir yer. Iceri girdik, montlar teslim, ickiler elde, gozler fir fir e yani arkadasimiza ulkenin yakisikli abilerini gosterelim, tanistiralim. "Fir firr aaa bu kim ya? Ben bunu nerden taniyorum? Tinuus kimdi bu?" Tinus ilgilenmedi, kiz da. Duygu da benzetme hastaligi var, annesi gibi diye anlatiyor, benimki arkamdan. Ayip ama napalim! Neyse biraz sonra bi baktim, montlari geri almak icin gereken o minnacik kirmizi plastik seyi kaybetmisim. Cebime koymustum, hayatta kaybetmem diyerek. Inan valla bunu ancak ben yaparim. "Sen kaybedersin bana ver" diyen kocasini dinlemeyen boyle rezil rusva olur. Tinus da bin surat, ben sana demistim gibilerinden bakiyor. Tamam be ben kendim hallederim, kendim ettim kendim buldum. Adam diyor ki; Club kapanana kadar bekleyeceksin, bi de ustune €7.50 odeyeceksin. Eyvallah odeyeyim ama club kapanana kadar ayakta kalabilir miyim bilmiyorum, bak gozlerim simdiden kayiyor! Yok valla adamin hiiiiiiiic umru degil. Ya diyorum biri bulur da gelir montlari alirsa, icinde anahtarim var filan diyorum. Hic olmadi dedi. Bi ilki yasayabilirsin, her abuk sey itinayla benim basima gelir, diyemedim. Abi adam inat etti, gecenin sonunda gel al diyor baska bir sey demiyor. Asagiya in, adim adim dolandigimiz yerleri gez, biz ucumuzun kafalar yerde, neymis o minik kirmizi seyi ariyoruz. Adamin biri yanima yaklasip "it is impossible" dedi. i know yaaa i knoooow gerikali i know ama allahtan umut kesilmez demediler mi hic sana? Ortam gittikce kalabaliklasiyor, millet sarhos, sigara iciliyor, duman alti, yerler yapis yapis, islak. Dans ediyorum ama benim kafa hala yerde, bulurum ben onu diyorum. Sonra abi yanimiza genc bi yakisikli abi geldi. O bana bakiyor ben ona bakiyorum. Kapida gorup de kim bu dedigim abi. Sen kimsin diyor. Ya asil sen kimsin? Ve bi anda simsekler cakiyor; Nooooo waaaaaaaay!!!! Madriiiid??!?!?!?! Ya bak dunya ne kucuk! Madrid'de son bi haftalarda Tinus ve saz ekibi geldiginde, sabah karsi bi club'a hep birlikte (bu o gun beni ziyaret eden kiz da) gidip birileriyle tanisip cok eglenmistik. Cocuklardan biri de Amsterdam'da yasiyorum demis, Tinus'la FB'dan eklesmislerdi o kafayla. Sen tut biz simdi Amsterdam'in kosesinde bi yerde, tam da Madrid'den arkadasim bi kac saat once gelmisken, biz bu cocukla karsilasalim. Yok artik ya daha neler!!! Guluyoruz, sasiriyoruz, cheers, dans ve dur ben bira kapip geleyim dedim. Barin onundeyim, yerde kirmizi bir sey! hahahahhaha buldum yaa buldum! O kirmizi dandik minik seyi buldum, o kalabaligin icinde. Ben kosa kosa Tinus'a gidiyorum, elimde kirmizi dandik o da heyecanla yaninda biriyle bana geliyor, bak komsumuzu buldum o da burada diyor. Komsu da beni gorup sasiriyor, siz ayrilmadiniz mi? diyor. Yazik cocukcagiz bize uzuluyormus, Tinus da cok iyi gozukuyor cabuk toparlamis filan diyormus kendi kendine. Yalnizim, uzgunum ayaklari cekiyordu, bu arada ortaya cikti ki yalanmis. Ayy yeter, bi geceye bu kadar tesaduf yeter. Gecenin basinda da yasadiklari koyden genclik arkadasiyla karsilasmisti. Amsterdam mi kucuuuuk (duh?!) yoksa o geceye mi ozeldi bilemiyorum.
Simdi daha da komigi. Ertesi gece biz bu geceyi arkadasimiz S'ye anlatiyoruz. Aaaa bak aslinda yakisikli bi cocuktu yaaa neden olmasin? Aaa dur hemen FB'da gosterelim filan diyoruz. S bakti bakti, e taniyorum ben bunu dedi. hhahaha yok be daha neler sacmalama. Dur dur diyor tut bakiyim telefonu oyle, dur dur biraz daha bakayim bulacagim kim oldugunu. Ayh bu iste handbol takimindan yaa... Aaaa evet handbol oynuyorum dedi, diyoruz. Amsterdam kucuk kardesim, daha otesi yok. Kucucuk bir koyde yasiyoruz.
Hea o gecenin sonunda da biz mekani kapattik, montlari en son alanlardan biriydik. Degdi mi kafam yerde dans ettigime? Degdi abi! Bulurum ben onu dedim, bu Tinus benimle dalga gecti. Ben dedigimi yaparim iste, inat ettim mi bitmistir. Sevdim mi tam severim, sildim mi bir kalemde! Bununla da hikayem var; bu aralar cok sevip bir yandan da siliyorum. Bahar temizligi. Onu da sonra anlatirim.
Operim


No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10