Tuesday, October 23, 2012

Gozlerim essek gozlerim


Makyaj yapma ozurluyum ben. En bir kullandigim, yanimdan ayirmadim makyaj malzemem; alligim. Soluk benizli biri oldugum icin alliksiz iyicene hastalikli gibi gozukuyorum. Bi de derler ya "ayh cok yorgun gozukuyorsun!" Sanane yaa sanane!!! Yorgun filan degilim, benim rengim bu, gozlerimin alti da hep mor. Sana mi kaldi benim bu halimi yuzume vurmak, 10 saat uyumusum full enerji gelmisim sen beni yere vuruyorsun. Ya iste gecen gece bu zamanlar miydi neydi gozume eyeliner cekmeye basladim. Basladim degil aslinda ogreniyorum, halaaaa! Essek gozu dedikleri sey bende var, gozler iri iri. Hayatimda ne kalem cektim ne bir sey, zaten iriler bir de daha fazla irilesmesinler, dikkat cekmesinler demistim ama megerse kalem malem cekip boyle guzellestirmek gerekiyormus. 30 yasimda kesfettim bunu, bravo! 1 sene oldu iste galiba ben hala ogreniyorum. Elin alisir dediler abi bende ne el varsa bir turlu alisamadi. Yemek yapmak icin de elin alisir dediler ona da alisamadi. El melekelerim gelisemiyor bir turlu. yuvaya gitmedim ben, oyle 3 yasinda kagit kesmeye baslatmadilar beni ondan mi acaba?

Dun yine denedim, sabah ugrastim eyeliner cektim, ise geldim. Gozleri ovustur ovustur, bi baktim her yerim simsiyah. Makyaj temizleyici ne gezer? Tuvalet kagidi islatip temizlemeye calismalar filan aaaayhhh tovbe dedim tovbe. Bu sabah, uslanmadim yine bastim eyeliner'i. Yolda, bisikletin tepesinde isten biriyle karsilastim. 6 saat uyumus oldugum su gunde bana ilk sozu "Wooowww cok iyi uyumus, dinlenmis saatlerdir ayaktaymissin gibi, cok iyi gozukuyorsun"dedi. Bir de Argan yagi kullaniyorum bayanlar. Guzellik sirlarim bunlar, hadi bakalim yeter size bunlar.

Bugun bayagi aylak, lak lak gunumdeyim. Ona buna mesaj atiyorum cene calalim diye kimsenin ilgilendigi yok. Bi turlu alisamadigim Pinterest'e dadandim su yukaridaki fotografi buldum. Nasil beceriyorlar bunu? Benim eller niye beceremiyor? Armut topluyor sanki bu eller armut!
 

12 comments:

jewel said...

duducanım, likit eyelinera benim de elim alışamadı bir türlü, belki de çok üstüne gitmediğim içindir bilemiyorum. ama ucu böyle keçeli kalem gibi olanlar var,inglot liquid eyeliner, maybelline line definer,ya da mac fluidline var.. oriflame ve avon'da bile var artık biz makyaj özürlüler için tasarlanmış kullanımı kolay ürünler. tavsiye ederim.

Colorful said...

Kac tane eyeliner a gaza gelip para verdim unuttum artik. Hepsinin akibeti de ayni; ya cekmecede, ya cantanin dibinde bir yerlerde kuruyup gitmek.Bir turlu kullanamiyorum o zimbirtiyi.Artik "ya benim goz kapaklarim heralde anormal"a bagladim olayi :)
Ama allik candir katiliyorum :P

Dudu said...

Jewel; Ben de aldim bi suru. Kalem gibi benimki de keceli kalem iste. Deneye yanila ogrenecegiz herhalde ama yani oyle sur cik olmuyor bir turlu :)

Colorful; hahaha ayni seyi dusundum. Yas olmus bi de 31 goz kapaklari dusuyor, gec kalmisim ben eyeliner kesfetmeye :))

Demet said...

Dudu jewel'a katiliyorum, ucu kalem seklinde olanlari var. Eyeliner zor hakikaten, benim favorim koyu fari ince fircayla kirpik dibine surup eyeliner hissi vermek :) Keskin bi cizgi olmadigindan daha kolay bence.

Dudu said...

Demet; O dedigini hele hic beceremiyorum tozlar mutlaka gozume giriyor :)) keceli kalem gibi olanlar daha kolay sanki :)

Gulcin said...

hadi oldu da becerdim surdum diyelim, o gozde kac saat kaliyor acaba o :) aynen senin gibi eller goze sonra surat simsiyah eller simsiyah :)
ama dudu senin super kadin olarak gozun kapali eyeliner cekmen lazim olmadi ki :))))

Dudu said...

Gulcin; Vakit kalmadi o yetenegimi ilerletmeme :) Manti acmak filan zaman aliyor :D

tuguna said...

Benim sorunum makyaj yapamamak degil de yapmaya usenmek, bir de hakeza yaparsam yaptiktan sonra bunu unutup aynen hatir hutur gozumu kasimak. Bu ikisini cozsem sorun yok.

Colorful said...

Offf deme onu :( Benim yas da 31 hatta 32ye sayili gunler kaldi. Ben beceriksizligime veriyim yine bunu :) oylesi daha iyi :)

beste said...

senin gozun zaten guzel de ondan ;)

Dudu said...

Beste; Simartiyorsun bebegim :)

ashley said...

Nihahaha :D benim göz kapağımda gözümde anormal, yaşım 19 yarışmaya Budapeşte'den katılıyorum :D

 
view sourceprint? 01 09 10