Wednesday, October 17, 2012

Melegim melek

Ne kadar iyi bir insan oldugumu gostermek icin yaziyorum simdi su yaziyi hemen iki dakikada.
10 gun once eve yururken tramway duraginda, yerde 2 tane kart buldum. Bir ogrenci karti ve bir de Hollanda kimlik karti. Yazik dedim alayim da kizi bulayim teslim edeyim, polise filan gotururum. Bugun ona yarin bana, iyilik yap iyilik bul dedim. Eve geldim, oturdum Facebook'tan kizi buldum, mesaj yazdim. Haber yok. Kimlik kaybetmek, yenisini cikartmak hep para hem de cok para. Polise gitsen, karti kaybedene niye kaybettin len senin sorumlulugun bu deyip tak diye ceza basiyor. Kiz da ogrenci dedim bekleyeyim. Baktim ses yok, hadeeeee bir de oturdum kizin okuluna mail yazdim. Gerzolar 5 gun sonra cevap yazdilar. Hemen de zaten kizdan mail geldi, hemen geleyim alayim filan. Dun icin sozlestik, gel al dedim emanetlerini. Ise gelirken yolun yarisinda kartlari unuttugumu hatirladim, yagmur da yagiyor, bisikletin tepesindeyim yani imkani yok donemem. Iyiyim de o kadar da degil. bu sabah da sevgili beyim almis kartlari kapinin onune yere koymus unutmayayim diye. Bilmiyor sanki onumde babamin kafasi olsa ben basar gecerim, oyle dan biriyim. Sansa gordum! Neyse kiz simdi geldi ofise. Boynuma atlayip sarilmadigi kaldi. Beni buyuk masraftan kurtardin dedi, elini ayagini opeyim dedi. Caldirmis megerse yazik, cuzdan filan hepsi gitmis.
Kartlari buldugum gun bir de "ben de cok kaybediyorum, halden anlarim"dedim ve 3 gun sonra neyim var neyim yok ben yine kaybettim (yeni banka karti geleli de 2 hafta olmustu). Scissor Sisters'in hatirina, konserin etkisiyle de cok uzulemedim hala zipliyordum. 2 gun bekledim yok abi o iyilik bana geri gelmedi ben tipis tipis yeni kartlari siparis ettim.
Yok yok gercekten gunumuzde benim gibileri kalmadi pek artik. Milletin odu kopuyor bir iyilik yapacagim, birine bir hayrim dokunacak diye. Bence beni alin pamuklarin arasinda saklayin, yagmurda bisiklete filan bindirmeyin, sekerim eririm. Operim.

6 comments:

Gulcin said...

keske benimkini de bulup arayan olsaydi calindiginda ah ah
vallahi buyuk iyilik yapmissin Dudu kesinlikle. O yuzden odullendir bugun kendini. Cikolata al, sarap al ne bileyim yap bir sey :)

Dudu said...

Masamda kocaman chocoladeletter var :)

Selen said...

sana hemen geri gelmemis olabilir ama mutlaka birilerine gidecektir o iyilik. dusunsene o kiz da birilerinin birseyini buldugunda, sahibine ulastirmak icin elinden geleni yapacaktir eminim. ben ogrenciyken taksim-bakirkoy dolmusunda cuzdanimi dusurmusum. sofor arayip haber vermisti, nasil sevinmistim. o kizi anliyorum, mucize gibi geliyor insana. cok iyi birsey yapmissin, devam. iyilik yap, denize at. senin de tursunu kuralim, gelecek nesillere saklayalim.

Dudu said...

Selen; Dogru diyorsun valla. Gecen ay banka kartimi kaybettigimde de bankayi aradim iptal etmek icin, aaa meegrse birisi bulmus da iptal etmis bile benim icin :)) iyilik mi iyilik iste :)

beste said...

kiyamam :=) benim esimde boyle yerde benim kafam olsa ona da basar:=)

Dudu said...

Beste; Baska bi kafa o :) Hic acimam basar gecerim, sonra da ne kirdiysam ugrasirim tamir etmeye :D

 
view sourceprint? 01 09 10