Tuesday, November 6, 2012

gece gece

Dovme yaptirdim. Yine. Evde hazir cizen olunca, benden cikan her fikri de ciddeye alinca... Evde boyle bin cesit kagitlar, ah bak bu da oldu'lar, korler sagirlar birbirini agirlarlar'lar filan. Cok sevdim ben bu seferkini. Kol hala sis ama hadi bakalim
Bugun ananemi ozleyip agladim. Inanamadim bi an o'nun benim su an nerelerde olup, neler yaptigima, kimle yasadigimi bilmeyisine, o'nunla istedigim zaman konusamayisima. Hem de bi de ne cok zaman olduguna. Dusunesene, 6 sene olmus ananemle hic konusmamisim, ne acayip di mi? Bir guc iste, sonra siliyorsun yuzunu gozunu yine devam. Ama oluyor arada oyle, geliyor, vuruyor, geciyor. Her hafta gordugun birini, konustugun, cok sevdigin birini... Gun geliyor bir bakiyorsun 6 sene olmus ne sesini duymussun ne de gormussun. Uzuluyorum da iste ne fayda! Aman iste yukarda izliyor, goruyor da bayagi bir yalan... Bence benim ananem bayagi bir yettiri yettiri geziyordur, gezmedik, gitmedik kapi birakmamistir. Gezmekten, bir de gelip bizi izleyecek zaman bulamiyordur.Helal olsun, oyle bir sey varsa orada mutlu olsun insallah.
Hassasim az deliyim bu aralar bir. Neyse ki Istanbul'dan misafirim var, oyle iyi gelecek ki.... Evimi temizledim, yatagini hazirladim bekliyorum. Yarin da corbami yaptim mi tamamdir. Malum, Turk, 20 dereceden geliyor, corbayla isitmaya baslariz....




6 comments:

b. said...

Uff! Anane dedin bitirdin beni :( ben de kizimla tanisamamasini kabul edemiyorum :( ama benimki de geziyodur, mutludur cok diye dusunuyorum :)

Gulcin said...

dudu benimki de kesin geziyordur ya kesin! tutabilene askolsun onu. orasi senin burasi benim durmaz :)

Dovme? gormeliyim :)

Dudu said...

b.; ya evet seninle konusmustuk bunlari, hatirladim. minik bayan'a opucukler :)

Gulcin; Gostericiiiim :)

Demet said...

Ben ilkokula gidiyordum anneannem gittiginde,anilar biriktirebilmek isterdim onunla. Sen mutlu anlarinizi dusunup gulumse Duygucum. Bir de dovmeyi cok merak ettim :) Opuyorum..

banu said...

Anneanne dedin beni de ağlattın, senin bu hallerini görseydi sana sokakta hala malum dövüş tekniklerini anlatıyor olurdu...:)) Ne garip değil mi Ada ve Bade onu merak ediyor? Ada diyo ki Anneannem annesine benziyo..Nerden biliyosun dedim? Resimlerden dedi...Ama dedi sesi benziyo mu bilmem hiç sesini duymadım (:

Dudu said...

Banu; Cek cukunu kopar!

 
view sourceprint? 01 09 10