Monday, December 10, 2012

Pete

Nickelodeon seyreder miydiniz? Peki Clarissa ve Pete&Pete izler miydiniz? Ben ikisinin de takipcisiydim. Clarissa'ya, odasina, kiyafetlerine tarzina bayilirdim. Buyuk Pete'e de hayrandim. Bayagi bildigin hayran. O kizil saclarina bayiliyordum, Allahim Allahim nolur boyle bir sevgilim olsun diye dualar ederdim (abarttim). Okulda da hatta kizil sacli birine asiktim (o zamanin akliyla). Pete ve Clarissa'yi arkadasim filan sandigim donemler bile olmus olabilir. Clarissa best friend'im (sorry Daygi), Pete de biricik askim! Didim'de Loft outlet'te Pete'i gordugume yemin bile edebilirim hatta. Bak yine edicem, yemin ederim tipkisinin aynisi yani benim o oldugunu dusundugum birini gordum. Uzerinde de ustelik Pearl Jam t-shirt'u vardi. Hayal gibi di mi? Perfect boyfriend! Zugurt ingilizcemle bir sey diyemedim, gurbetci kuzenlerime gosterip anlatamadim oyle icimde kaldi. Hala ben o oldugunu dusunuyorum. Hani olsa da denk gelsek ilk sorum "Didim'e gittin mi" olur? Honk Didim? Heaa Didim didim!
Amerika'dayken (abartmiyorum) arastirmistim, nerede yasar ne yapar bakmistim. Benimki ortaliklarda yoktu. Bir film cekmis, cekilmis kosesine. Adeta bir Macaulay Culkin hadisesi. Aaa evet Evde Tek Basina'larda oynamis oyle bir ayrinti var. Kucuk Pete'in de konserine gitmistim. Ufaklik buyumus da kendi grubu var, (galiba) davul caliyor! Bangir bangir bir muzikti. (30+ insanlarinin sig muzik yorumlarina ben de katildim artik; bangir bangir)
Aksam TV'de benim hala Clarissa dedigim, adini hic bilemedigim kizin dizisini gordum. Aaaa Tinus bak sen bu kizi biliyor musun? Yok hic gormemis! Hadii youtube'dan Clarissa izletirsin. E o zaman sen Pete'i de tanimiyorsun! E tabii tanimiyor! E ama bir dakika. Benim Tinus benim Pete'e benziyor. Secret yapmisim ben haberim yok! Ne dilersen gelip seni buluyor mu, secret mi yapiyorsun da oluyor, Tinus gercekten Pete'e benziyor mu, ben sevilen torpilli kul muyum bilemem ama en azindan istikrarim iyi. Sari-kizil severim diyip sarisinla ve bence cidden Pete'in az bi benzeriyle, payima dusenle oyundan cekilmisim. Ne mutlu Tinus'layim diyene ve dur bi bakim benim Pete ne alemlerdeymis.



7 comments:

Deniz said...

Bende hala tum sezonlar var. Dudu bir gun seninle overdose olana kadar Pete izlesek ya?

Aaah ahh en favori bolumlerime karar veremeyecek kadar cok severim Pete& Pete'i. Bi tek Artie'li kisimlara bayilmazdim, onu itiraf edeyim.

Dudu said...

Deniz;
Ciddisin sen! :) Yapalim valla bayilirim! Cok seviyorum ben, asigim Pete'e.

Anonymous said...

AHAHAHA ZALAHSIN
BÜYÜK PETE YAKIŞIKLIYMIŞ YAA
VE CİDDEN SENİN HIGHSCHOOL CRUSH'A BENZİO AHAHAHHA DUYGU I MISS YOUUU
GEL SANA PETE'İ KURBAN EDİCEM
PEKİ NEDEN CAPSLOCK?? :)))

Dudu said...

Why capslock? ve why anonymous! Basicam o sirketi!
Ben high school crush'i unutmustum ve eevet di mi nasil da ayni! Tinus'a da benziyor ama sanki ya! Ya da ben benzesin isiyorum Duygu Tamberelli! off cok ozluyorum kanka seni!

Asli Erb said...

tabii ki izlerdim okuldan gelince!

Dudu said...

Asli Erb; Bizdensin, super!

www.entelkedi.com said...

ah clarissa!
ben de hayranıydım :)

 
view sourceprint? 01 09 10