Friday, March 29, 2013

Neydi neydi?

Delireceğim!
Geçen hafta tek başıma bir gün dışardayım, yürüyorum. Kırmızı yandı bekle. Galiba tatillerle ilgili bir şey düşünüyordum. O anda aklıma Tinus'un yaptığı veya söylediği bir şey geldi. Bir anda püskürerek ve hah'layarak gülmeye başladım sanki evdeymişim gibi. Yanımdaki adamın hoşuna gitti o da benim gülmeme güldü, gülümseştik ve yeşil yandı gittik. Yürürken hala içten içten gülüyorum. Tinus'u arayıp hatırlatayım o da gülsün dedim ama sonra vazgeçtim çalışıyor şimdi bunun için aramayayım dedim. Allah beni kahretsin! Ara nolcak ki? Ara, meşgulse açmasın! Ara ki sonra oturup düşünme neydi neydi diye. 1 hafta oldu hala daha o gün o çok güldüğüm şey neydi hatırlayamıyorum. Yok, aklıma gelmiyor bir türlü. Her şeyi düşündüm, bütün tatilleri aklımdan geçirdim ama belki de tatil düşünmüyordum başka bir şeydi. Hatırlayamadığım için ve hatırlamaya bu kadar uğraştığım için de kendime salak deyip duruyorum.
Neydi ama yaa? Gülerken bi de ohaaa buna hiç çok gülmemişiz halbuki çok komikmiş gibi bir şey düşündüm sanki. Ya da artık uyduruyorum.
Neydi? Daha fazla bulmaca, çengel, sudoku mu çözecektik hafıza için? Bir de havuç muydu?
Tamam.

4 comments:

Gulcin said...

:) ara calisiyorsa calissin degil mi :)
en sinir oldugum sey bu hatirlamamalar. Hep google yuzunden aman aklimda kalmasin diyoruz ama akil iste kalacaklari da tutmuyor :)

Dudu said...

Gülçin; Google'a sormadım bak denesem mi :)

Demet said...

Simdi komik gelecek ama hatirlamaya yardimci birsey soyliycem. Iki elinin bas parmaklarini kollarini uzatip gozunun onunde birlestir. Sonra derin bir nefesle soldakini gozunle takip ederek(basinla degil) en sola getir sonra nefesle geri eski yerine(yavas ritimde). Aynisini sag parmaga da yap. Arada yap. Hafizaya iyi geliyor bu dedigim hareket.

gulinistanbul said...

Aynı saatlerde aynı yere git.Bir nevi canlandırma yap.İşe yarayabilir.

 
view sourceprint? 01 09 10