Thursday, March 21, 2013

yağ be banane

3,5 yıl oku oku, alttan üstten, sağdan soldan hiç dersin olmasın ama tez yazmaya gelince bir yazamama, başlayamama, assignment'ları geçememe, motivasyon kaybı, yazmak istediğin konuyu bile sevememe, sevmeme, kendini hiç hiç sevememe, tembellik ... Yani şu anda hayatımın üst sıralarında havalardan öte eleştirebileceğim, sevmediğim, memnun olmadığım, nefret ettiğim, stres yaptığım bir sürü şey var.
Ama bunu da not etmeden geçemeyeceğim.
Bugün 21 Mart. Ve Amsterdam'da kar yağıyor. Lapa lapa!
Güneşli de olsa, bahar da çat diye gelse bana bir faydası olmazdı zaten. Yağ yani napıyım gerzo kar? Hiç sinir edemiyorsun sorry!

5 comments:

Gülşah said...

Şöyle düşün hava güzel olsa ve sen evde kapalı, tez yazmak zorunda olsan daha kötü.Zaten İstanbul da bulutlarla kaplı.Öf..ne diyeyim çok haklısın!

Dudu said...

Gülşah; Şereflendirdiniz efendim :) Ben de onu diyorum işte şu an kar-yağmur-güneş fark yok benim için Kütüphane-ev arasıyım :) Bir bitse zaten bi süre bana hep yaz gibi gelecek :D

Flying Dutchman said...

5 dakika yağdı yahu:) o da 15 kar tanesi düşmüştür toplam, Hollanda havası da bir gün kalkıp "iyi hiç mi bir şey yapmayalım" diye blog yazacak...

Dudu said...

Dutchman; Evet sonra güneş bile açtı ama sonra yine başladı. Kar yağarken de ben çıkıp Haarlem'e gittim yani sonrasını bilmiyorum. Ama havanın gücüne gittiyse yazdıklarım, sorunsa hemen edit'leyebilirim :)

Ashley ★ said...

28 Mart'ta lapa lapa karın içinden geldim :)) hemde öyle böyler değildi Macaristan hatlar koptu yollar kapandı,havalara noluyor anlamadım.İklim degisti mevsimler kaydı ama bunun bilimsel açıklamasını bekliyorum,bu kadar olamaz heralde.

 
view sourceprint? 01 09 10