Tuesday, April 23, 2013

100

100 gün oldu.
Kilo vereceğim, sağlıklı yaşayacağım diyeli 100 gün oldu. Bir şeyi bu kadar süre sürdürebilmiş olmam benim için bir mucize. Gerçekten! Maymun iştahlıyım ben, başladığım her şey yarım yarım arkamdan ağlıyor.
Bugünün şerefine, ben içinde her türlü yeşil yapraklı sebze olan ve önümüzdeki 3 gün tek öğünde içmem gereken yeşil çorbamı içtim. Tam bir kutlama yani! Kocam da kendisine lazanya pişirmekle meşgul. Bol beşamel ve domates soslu, kaşarlı. Var ya... Ben o lazanyayı ne yerdim, ne yedim... Yanına da bir kadeh şarap. 100 gündür sadece 2 kadeh kırmızı şarap içmiş olmam da kayda geçsin.
Ay hem zaten bu saatte o lazanyayı yiyeceğine al basenlerine, popono yapıştır daha iyi.
Peki pardon ama bu arada bu müthiş irade hayatın diğer alanlarında nerede?


5 dakika sonrası notu; demir irade fırından gelen lazanya kokusuyla karşı karşıya. Kokuyu alıp buraya koyasım geldi anlayın diye :)
Yeşil çorba ne diyenler de buraya 

3 comments:

b. said...

Supersin! Bu arada bugun Alonso Martinez de seninle gittigimiz kafedeydim, seni andim.

Dudu said...

b.; yaaa ne güzeldi bi akşamdı tanışmıştık, ne güzel bir yerdi. olacak olacak yine bir yerlerde buluşacağız biz göreceksin :)

b. said...

En kisa zamanda olsun lutfen :))

 
view sourceprint? 01 09 10