Thursday, April 25, 2013

Minik filan ama yeşil işte

Bu yeşillikler var ya... Ekim ayından beri ben onları bekliyorum.


O ağaç dallarını kupkuruyken, çıplakken hiç sevmiyorum. Yeşillensin, koltukta oturunca yine ormanda oturuyormuşuz gibi olsun, karşıdaki çirkin binayı görmeyelim istiyordum. Benim en sevdiğim renk boşuna yeşil değil yani. Minnacık da olsalar istediklerim gerçekleşmeye başlayınca ellerimi çırparak zıplamışım. Bir de biliyordum ki onlar yeşillenmeye başlayınca biri gelecek ve o biriyle anıra anıra güleceğim, çekirdek yiyeceğim, mutlulutan ağlayacağım, bir de sözüm var buraya gideceğiz.
Konuşulmayan şeyler benim içimi yiyiyor, ben kendi kendimi beter ediyorum. Küçük şeyler kocaman oluyor, patlıyor. Dün onları döktüm. Bugün öyle hafifim ki... Sanki boşluğa atlamışım, sanki yokuş aşağı yuvarlanmışım, sanki çişimi 15 saat tutup en sonunda yapabilmişim gibi rahatladım, oh be dedim. Bir daha bu kadar tutmayacağım, söz verdim.
Hadi sen de gel artık, yeşillendik. Evi de temizledik mi, hazırız!


6 comments:

Demet said...

Bende bekliyordum, sadece yesiller mi, o renkli acan agaclari da dort gozle bekliyordum. Geldiler, gelsin senin de bir an once misafirlerin :) Opuyorum :)

Gulcin said...

su keukenhof fotograflarini secerken gordum 2 yil once bu zaman etraf yemyesilmis. Bu sene hakikaten cok bekledik ama olsun geldi ya yesiller. ben de yerimde zipliyorum dudu elimde degil :)
O gideceginiz yeri bilemedim ben ama gezin de nersi olursa olsun zaten :)
bir an once gelsin misafirin bol bol eglenceler diliyorum size!

Dudu said...

Gülçin; Hemskerk'teymiş burası. Bloemendaal'la Egmond arası. Bayılıyorum zaten oralara. Ve evet normalde Queen's day'de bizim evin önünde bu ağaçlar yemyeşil olurdu. 4 günde hızlanırlarsa orasını bilemem :)

Demet; Çptüm beybi size de iyi tatiller

Defne Soysal said...

harika.İngiltere soğuk olur ssu da en son ısınır. Aman üşütmeyin.Ben de yeşile illa yeşil olsun diyenlerdenim.

Dudu said...

Defne; yok canım denize girer miyiz! en sıcaklarda bile girmedim ben, soğuktu :) türbe yeşili hariç hepsini severim, saçlarımı yeşile bile boyamıştım bi kere :D

b. said...

Iyi eglenceler misafirinle, cok guzelmis gideceginiz yer :)

 
view sourceprint? 01 09 10