Monday, July 29, 2013

Yaz yavrum Amsterdam

Sıcak bir yaz. Hem de Amsterdam'da.
Hayatımın 5 yıllık Hollanda bölümünde ilk defa bir yazı burada geçiriyorum, temmuz ve ağustos aylarında buraları görüyorum.
Şansıma güzel, sıcak, ılık bir yaz geçiyor. Amsterdam'da evimde yorganla değil pikeyle yatmak, balkonda 2 saatte çamaşır kurutmak, çok güneş geldi diye perdeleri kapatmak, halıları kaldırmak da varmış. Ve çok güzelmiş. Ağustos ayında yağmurlar bastırır, bezdirir mi bilmiyorum ama bu kadarıyla bile çok mutluyum. Bir de üzerine bu sıcak havalarda, tam da istediğim gibi ailemi burada misafir ettim ki... Benden mutlusu yoktu. Hiç süslemeden söyleceğim; ailemi çok seviyorum.
Bir de hep diyorum; havalar azıcık güzel olsa Amsterdam tam da yaşanacak yer, seviyorum :) Benimki tam love-hate ilişkisi.





1 comment:

beste said...

bende ilk defa oturdum popomun ustune ve aynen yaz cok guzel geciyor, gecti ! agustos 15 dobner buralar sonbahara ;) operim guzel ve isiltili yanaklarindan :)

 
view sourceprint? 01 09 10