Wednesday, August 28, 2013

BEŞ

Mekana girdiğimizde havamızda olalım diye zaten biz Merih'le biraz öncesinde içmeye başlamıştık. Ya da sadece ben, o araba kullanıyordu. Sonra bir yığın fındık shut, kahkaha, dans, müzik, arkadaşlar ve gecenin en sarışın, en güler yüzlü, en eğlenen, en komik dans eden adamı. Böyle çok gülerek, çok dans ederek, bangır bangır müzikle başlamıştı.
Minik kaçamak için konaklama seçeneklerine baktığımızda bir yeri öyle beğendik ki... Bütün yorumları olumsuz çünkü alt katta 2 tane bar varmış, gece uyumak mümkün değilmiş, çok gürültülüymüş, hiç tavsiye etmezlermiş. Tamam dedik orası bizim yerimiz. Tam bizlik yer. Evet ancak siz öyle bir yeri tercih ederdiniz dedi dün arkadaşımız. 5 yıldır yorulmadınız mı?
Evet ya 5 yıl oldu. Aklımı oynatmak üzereyim bu ara, çılgın bir sevgi yoğunluğu yaşıyorum o'na karşı ve aslında hayata da karşı. Yerimde duramıyorum. "Boşanırlar, kesin bilgi" bir çifttik. Dışardan bakınca eminim öyleydik. Belli olmaz bu işler... Çok mutlu, evli bir 5 yıl geçirdim. Evlenmeyeyim diye aklımı çelmeye çalışan arkadaşıma kükremiştim "Gözüm hiçbir şey görmüyor lan anlamıyor musun?". Hala görmüyor. Halk dilinde açıklarsak; ölürüm senin için sarı bukleli yarim, gözleri deniz mavisi sevgilim, kurban olurum senin gülüşüne, gel ulan yiycem seni.
Oh yeah adam çok yakışıklı (kocamı beğenirim), eğlence diye çıktığım yoldan eve ağlayarak dönmem, ince hastalığa düşmüş gibi kıvranmamla; geçenlerde içimdekilerin yoğunluktan patladığı anda I love you yaaaa diye kahkahalar atarken "ay çok duygulandım, çok seviyorum, ağlayacağım" arası geçen bir 5 yıl.
Aklımı oynatmazsam iyidir. Sevgi çok acayip bir şey.
Büyük ihtimalle anlatamadım da işte ben sonra okursam çok iyi anlayıp, hatırlayacağım.
"ay götüm, iyi halt ettin, bi sen mi öylesin sandın, aman ne orjinal, iyi bok yemişsin başın göğe mi erdi, ayyy bi sensin sanki bunu yapan, hisseden, aman iyi ki bi koca bulmuşsun amma meraklıymışsın evlenmeye" filan diyebilirsiniz. Denir o da denir.
Öperim


9 comments:

Gulcin said...

cok guzelsiniz ya!
boyle gecsin her yiliniz sizin e mi :)

b. said...

Cok tatlisiniz :) kutlu mutlu olsun, iyi ki evlenmissin :)

Happily Dying Of Chocolate said...

ölürüm senin için sarı bukleli yarim, gözleri deniz mavisi sevgilim, kurban olurum senin gülüşüne, gel ulan yiycem seni.

ahahahahhahahhahah !!!!

sadece o da diil. hepsi :)

tatlisiin walla!

Zeynep said...

Hep mutlu olun insallah. Hep de cok asik olun insallah. Iyi ki koca bulmussun vallahi. I mean it. Bulamayan cok var :)

Demet said...

Mutluluklar Dudu, hic de oyle disardan ayrilirlar kesin bilgi seklinde durmuyor, kim demisse halt yemis. Daha nice yillara

i am not your freud said...

ahahahahahaha

son kısma yarıldım.

fosfor iyidir. nazar değmesin çok tatlısınız. idolümsünüz. bence ben sizi bi ziyaret edeyim amsterdam görmüş olurum hem (hemen kendime bişi çıkardım).

özledim ayrıca. yazışalım en yakın zamanda. öperim hiçbir şey görmeyen gözlerinden.

Dudu said...

Gülçin; mersi canım! çok öpüyorum seni!

B; Ya di mi iyi ki evlenmişim. İyi ki demek ne süper bir şey. Hikayelerini çok merak ediyorum bu arada!

Choco; sen gel bir de ay sonu gör tatlılığımı! :)

Dudu said...

Zeynep; hahahah çok komiksin! sen buldun da bir de bak çoğalıyorsun. bravo valla! :D ben de i mean it.

Demet; gördün değerlendirdin di mi gayet de normal bir çiftiz :) görüşelim artık!


Dudu said...

freud; lan manyak diye dalarım şimdi sana. dilimizde tüy bitti!!! kop gel çabuk! çabuk dedim!

 
view sourceprint? 01 09 10