Monday, September 16, 2013

oh no brad!

Brad Pitt Gets a Haircut for New Film

sevgili brad'i ben boyle gormek istemiyorum arkadasim!!!!!
soyle fotograflari yayinlanmasin nolur! ben onu hep super duper yakisikli, formda gormek istiyorum.
o kilo ne? agzinda yemek sakliyor sanki! yoksa sadece yaslaniyor mu?
napicaz kilo alinca ve yaslaninca erkekleri elden mi cikaracagiz? bu mu yani son? brad bile boyleyse!!???!?
angie bu adami coluga cocuga sardi, mahvetti. adam da 49 olmus zaten. buraya kadar idare edebildi iste beni. kendime 30'larinin baslarinda beni bi 10-15 yil idare edebilecek yeni bir meshur ask bulmaliyim artik.
jennifer'i dun bir filmde izledim, hala tas gibiydi. ben jennifer'ciyim kardesim!


4 comments:

Demet said...

Bir yildiz kaydi desene :)) Simdilerde Josh Duhamel seviyorum ama o da cok salak filmlerde oynuyor. Bir de erkekler de salmasin spor yapsin, saglikli beslensin, yuzlerini mi gerdirtiyorlar gidiklarini mi aldirtiyorlar yaptirsinlar canim, biz onlari sacina gozune mi bakip begendik sadece :)

Zeynep said...

Ben de Jennifer'ciyim

Dudu said...

Demet; Ashton Kutcher var bir de benim ama yani o da bi karizma kaybetti son zamanlarda. Dedigine de bir bakayim, yenilere acigim :))

Zeynep; Tanissak seninle sirf bu yuzden bile anlasabiliriz bence :))

Gulcin said...

ben dedim size bu bradle olmaz diye. Belliymi o babay facele 50sine gelince olmayacagi :) Bak benim George'uma her daim yakisikli. Gel bak sana yer acarim yanimda soz :)

 
view sourceprint? 01 09 10