Monday, October 21, 2013

Ahlaksiz adam



Dun aksam uyumadan once salak gibi bu adamin Hurriyet'teki roportajini okudum. Cok yemis olmamin da etkisiyle; midemin bulanmasindan, tiksinme duygusundan, sinirimden zar zor uyudum. Bugun de roportajin ikinci bolumu yayinlanmis. Cennetten, iyi niyetten, dinden, iyi insan olmaktan bu kadar cok bahsederken; bu kadar pis, serefsiz, mide bulandirici, sapik, kotu niyetli, ahlaksiz, terbiyesiz, din, mezhep ayriligi gozeten bir insan olmasi sahsen benim midemi bulandirdi. Gercekten midem bulandi, tiksindim.
Her seyin fazlasi zaten zarar, zaten cirkin ve pisken iste asiri dinin de ne igrenc ne pis oldugunu gorebiliyoruz. Bu nasil bir akil ve mantik ki; cennet sadece muslumanlar icin diyebiliyor. Buna gelene kadar daha neler neler var. Kanuni’nin ahdindan tuttun da, kadinlarin yuzune bakamamasi. Evet zaten is guc de kalmamis cenneti sadece Muslumanlar icin yaratmislar. Bir kac hafta once cok sevdigim, tercihlerine cok saygi duydugum iki kisi Hac’a gittiler. Ilgimi de cekti, hatta oturduk Tinus’la videolar izledik, okuduk baktik. Bu da boyle bir sey iste dedik. Kimi gider Hindistan’a kimi gider Mekke’ye Medine’ye. Arinmak mi arinmak. Bunu anliyorum ama su adamin kafasini kusura bakmayin anlayamiyorum. Sonlara dogru bir yerde ''kasarlanmis gavur'' dediginde ben koptum. Herkes kotu bir sen iyisin oyle mi? Yok canim bence hic de oyle degil.
Uckurunun derdine dusmus terbiyesiz, ahlaksiz  bir adamdan baska bir sey degil bu adam. Tonlamalarin, kafanin da RTE’ye benzemesi iyice isi igrenclestiriyor.
Azi karar cogu zarar arkadaslar. 
Evdeki butun insulin ignelerini adamin her yerine batirmak istiyorum. 

1 comment:

cigdem said...

Cooook haklisin sevgili Dudu..Atam bosunami demis Türkiye sayhler-dervisler-tekkeler ülkesi olmayacak diye..

Onun büyüklügünü hergün dahada fazla anliyorum..Bir insan bukadar mi öngörülü olur..Allahin bize bir lütfu O.....

Röportaji bende ögürerek okudum sadece ne demis acaba diye merak ettigimden buadamla birde röportaj yapana bakarmisin Yorum yapmak bile istemiyorum..

Sevgiler sana

 
view sourceprint? 01 09 10