Thursday, October 24, 2013

Sakizli


Oglen icin hazirladigim sebze salatasi midemi oyle bir yakti ki.. Cayir cayir. Sakiz attim agzima. Sonra da cikarip kagida sarip attim.
Aklima adi Ercan ya da Ozcan ya da Tuncay olan cocuk geldi. Istanbul’da calisirken, en ortaliktaki bilgisayar benim diye bu belboy cocuk ben isten ciktiktan sonra oturup benim bilgisayari kullaniyormus. Farkina vardim, bir sey demedim. Kullansin banane. Sonra yanlislikla bir seyleri sildi, ayarlari degistirdi yine ses etmedim. Degistirsin banane. Ben zaten yakinda isten ayrilacagim Hollanda’ya yerlesecegim. Sonra bir sabah ise geldim, oturdum bi baktim kocaman bir sakiz bilgisayarin yaninda, top olmus, uzerinde dis izleriyle duruyor. 5 tane Bubble Gum’i ayni anda cignese o sakiz ancak bu kadar buyuk olabilir. O kadar al o sakizi onun sacina yapistir bir durum ki.. Hani saca sakiz yapistirmisligim da vardir. Oyle de dogal bi hareket ki aslinda. Evinde hissetmis adam kendini. Cay almis eline belki o arada, dur lan sunu da cikarip suraya koyayim hahaha aman Duygu uyuzu gormesin demistir icinden de belki. Delirdim. Ortaligi ayaga kaldirdim. Kendimi ofisin ortasinda yere atip tepelenecegim nerdeyse!  Ama ne soylenmek nasi uzatmak. Oyle uzattim ki cocuk da en sonunda amma uzattin yeeaaa alt tarafi sakiz! Sanki baska bir sey biraktik, ozur diledik iste dedi. Baska  bir sey birakmadik derken de herhalde bok birakmadik ya demeye getirdi. Oyle cok uzatmistim ki, durup durup ayip ama yaaa diyordum. Sinirlenince en cabuk soyledigim sey; Ayip ama yaaa! Murat da Madrid’de beni ekmisti bir aksam. Bekle bekle gelmiyor, benim de herhalde ogrenci hali kontorum yok arayamiyorum yani boyle bir basiretsizlik. Aradim sonra ulastim, uykulu uykulu acti bu telefonu ve ben telefonda agzina sictim. Ayip ama yaa diye bagirarak. Sonra anlatti; kendini gulmemek icin zor tutuyormus ben bagirirken. Ayip ama yaaaa ne demek Duygu diyor. Madrid'in gobeginde biri aramis; Ayip ama yaaa diyor.
O cocugun da yaptigi ayipti. Cignenmis sakiz ofiste orta yerde birakilir mi? Ayip bence! Ve bence ben de bazi seyleri bazen cok uzatiyorum. Yapilan ayiplari da unutmuyorum. Ki aslinda biri ayip diyince ben ayip yorgan altinda der gulerim, kimse gulmez. Lise esprisi iste. Ki aslinda en ayip olmayan sey de yorgan altinda olan. 
Sevelim sevilelim ama nolur sakizlarimizi ortada birakmayalim. Hayvan severlerin yaptigi gibi agiz bukerek, dudak sarkitarak, sesimi cocuk gibi yaparak ''lutfen yerlere sakiz atmayalim. kuslar onlari yemek saniyor, yiyip boguluyorlar'' da diyebilirdim ama beni bilen bilir ki ben oyle seyler demem. Kus beyinli degilim hayir.

3 comments:

i am not your freud said...

noldu kim kızdırdı seni :)

Dudu said...

Yapilan ayiari unutmuyorum cumlesini cekip sezip bunu dediysen bravo sana freud!! Master diploman benden

i am not your freud said...

birilerine bi şeylere kızmışsın belli kuşum.

 
view sourceprint? 01 09 10