Tuesday, December 10, 2013

The Counselor

Okudugum kitabi yarim birakamam. Hic hic hic begenmesem bile, sayfalari 3-5 atlayarak, yandan yandan baska kitaplari okusam bile ittire kaktira bitiririm. 
İzledigim filmleri de yarim birakamam. Tuvalete gider gelir, abur cubur icin oyalanir, telefonla ugrasirim ama yine de izler bitiririm. 
Counselor denen film tarihime izlemeyi yarida biraktigim ilk film olarak gecti. Ezdi gecti. Ben ki bir esmer sevmez halimle bile Javier Bardem nerde ben orada... Ben ki Brad Pitt'e oyle inanmis, kendisini gercekten eski sevgilim sanan, kendisine anlatsam inandirabilecek biriyim. Bu film bana ozel dedim, keklik gibi sektim gittim. 
Dayanamadim!!!!!
Brad'e begendim dedim, ne diyeyim? Yuregine, eline saglik dedim ne diyeyim?





No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10