Thursday, February 6, 2014

bi git

bu aralar çok her şeye atıp tutuyor, çemkiriyor gibi olabilirim ama aslı öyle değil. denk geliyor diyelim.
bugünkü çemkirmem de, bir aklı evvele. çok nadir hamilelik haberlerini tebrik ederim. hele bi doğurun da öyle. estiler, kutladım. hemen cevap; siz de yapsanıza ya, sizinki çok tatlı bir şey olur.. gen haritamızı araştırmış! bu aklı evvel aslında repliği eksik söyledi. bunun daha yaygını mutlaka; yaaaaaa yapsanıza! sizin çocuğunuz kesin kıvırcık saçlı olur! olanı ki ben onu çok beğenirim. kıvırcık saçlı çocuğum olur diye doğurmak? enteresan.
gelip sen mi bakacaksın peki? en güzel çotank cevap. büyük ihtimal buna da cevap; ayyy bakarım valla nolcak ki? ve zaten seviyeyi belli ediyor arkadaş burada.
istanbul'da, 1 saat önce tanışıp sonra böyle laflar eden bir kıza en son; çok özel sorular değil mi bunlar? bizi tanımıyorsun bile dedim. geri püskürtmeli cevap! hala çok merak ediyorum arkamdan ne dedikodu döndü. yaaa çocuk çok tatlıydı ama kız ne uyuz di mi? yazık çocuğaaaaa!  mesela!!!??

kedi çiftleştirir gibi, bundan sarı yavru çıkar bundan beyazlı çıkar diye planlar yapılması hakikaten komik. erzincan kızıl patisiyle, hollanda altın aslanı kırması mesela (slm idil).
siz siz olun; girmeyin bu konulara, size ne? doğurulursa görürsunuz zaten, saklanacak hali yok.  herkes doğurmak zorunda değil, hele de siz doğurdunuz diye doğurmak zorunda HİÇ değil!


6 comments:

b. said...

Cok guldum ya! Kivircik olacak diye cocuk dogurmak :) alla alla, neyin kafasiysa artik :) Saka bir yana, beni uyuz eden bir soru, kimseye de sormam, yani bana sorana sorarim tabi de :) En ama en nefret ettigim soru, sana ne kardesim! Simdi ikinci ne zaman sorulari geliyor, oyk! Bu arada benim velet iyice kivircik oldu, soylemeden gecmeyeyim :)

Dudu said...

hahaha ikinci ne zaman geliyor??? bitmiyor bitmiyoor!! insanların işine burnunu sokma derdi hiç bitmiyor. ben de bunları konuşuyorum, soruyorum konusu gelince ama durduk yere de fırtlayıp DOĞURUN demiyorum :) foto atsanaaaa bakim nasıl oluyorlarmış kıvırcık :)

sule m said...

Valla bana oglum dogduktan sonra söyleye söyleye,sora sora bir hal oldulardi,ikinciyi ne zaman yapacaksiniz,yapin diye.Oglum 13 yasinda ,hala tek cocuk.

Bunun birde ilk cocuk zamani vardi ,evlendikten 8 sene sonra yaptik cocugumuzu,Koskoca 8 sene bir düsün neler duydum neler?

Bos ver,zamani gelince hersey olur,olacak diyede sart yok zaten :)))

b. said...

gonderdim bolca, bak bakalim bonus kafaya :)

sule m said...

Dudu ,ses soluk yok senden ,ne oldu?

Vaz Mi gectin,devam ediyormusun?
Sevgilerle

Gulcin said...

ay onun bir de azarlayan versiyonu var bak ben onu en cok seviyorum. olmuyor ama gec kaliyorsunuz, yapmaniz lazim artik! falan filan... Vallahi hic bitmiyor hic bitmiyor. hayir dogduktan sonra o bakarim diyenler oz olur kesin o ayri :)

 
view sourceprint? 01 09 10