Monday, February 3, 2014

pegasus

Daha uygun fiyatlı bir bilet bulmadığım sürece, Istanbul'a hep Pegasus'la gidip geliyorum, Sabiha'ya indiği için de trafik derdi olmadan evime hemen varabiliyorum. Sadece rotarsız uçuşları için bile tercih edilebilir.
Dayanamadığım şey ise;  şu büyümüş de küçülmüş, makyajlı, son derece sevimsiz çocukları oynattıkları, herkesin minnacık olduğu "acil durumda ne yapılır?" konulu kısa korku filmi! Bu kadar itici bir şey olamaz. Çocuklar Duymasın'ın Havuç'u bir bunlar iki. Yapmayın etmeyin. Nolur! Olmasın!
Bilmeyenlere buyrun link






4 comments:

Aner said...

ayy bende nefret ediyorum o r harfini soyleyemeyen kucuk kizdan ve onun ''sevimli'' olmaya zorlanmis ama sevimlilikten cok uzak halinden. Bende pegasusla ucuyorum surekli. Hem ucuz hemde guzel fazla rotarda olmuyor. Tabi bu aksamki pegasusun ucak kacirilma olayi beni nasil etkiler bilemiicim :)

Dudu said...

pegasus uçağı mıydı o? takip etmedim.

kusursuzdegilim said...

Ben o kadar tepkili degilim, degisik seyler yapmalari guzel. Cocuklar bazen itici olabiliyor, bilgiclik buyuk insan da bile tahammul edilemezken cocuk da hic cekilmez oluyor o bir gercek. Yine de bana Delta havayollarinin 80ler temali guvenlik filminden daha sicak geliyor, itiraf etmeliyim.

Dudu said...

Delta'yı izlememiştim şimdi baktım. Bazı tipler harici komikmiş. Ben de bunu daha çok sevdim :))

 
view sourceprint? 01 09 10