Friday, March 28, 2014

acaba

Acaba yeni bir kaset çıktı mı?
Acaba etkisi ne olacak?
Acaba yeni bir eylem var mı? Acaba sokaktakilere bir şey oldu mu?
Tayyip istifa etti mi? Tayyip yine mi montaj dedi? O naptı, bu ne dedi, bu noldu?

Sabah uyanıyorsun, akşam yatıyorsun hep aynı sorular? Konuşulanlar aynı! Muhabbetler artık bunların üzerinden gidiyor ve işin kötüsü alıştık da buna.
Facebook, Twitter bütün sosyal medya bu konuların üzerinden dönüyor. Herkes benzer şeyleri paylaşıyor. Herkes diyorum da peki kim bu diğerleri?
Türkiye haberleri arasında  buradan yabancı arkadaşımın post'unu görüyorum; Kanye West konserine gitsem mi gitmesem mi? Onun herhalde son günlerdeki en büyük sorunu o.
Kıskanıyorum ya! Sabah uyanınca acaba bugün neler oldu? yine neleri sineye çektik? yine kimler öldü? diye endişelenmeyenleri kıskanıyorum.
Pazar gecesi herhalde ya seviçten ya da üzüntüden ağlayacağım. 



7 comments:

Gulcin said...

cok yoruldum, cok yorulduk.
dun gece hemen hemen hic uyumadim duygu. bu ne ya. boyle olmaz ki. :( bugun de iste yeniden ayaga kalkmak icin motive etmeye calisiyorum kendimi. daha genel secimlere 1 yil var. ve karsimizda koca bir pervasizlik. of ki ne of. burada da millet kossun, eglensin. hayat kesinlikle adil degil...

Gulcin said...
This comment has been removed by the author.
zeynep said...

Aynı şeyleri düşünüyorum, her önüme gelene aynı şeyleri söylüyorum...
Günlük, basit, güzel şeyler düşünmek, paylaşmak istiyorum, bunun için vicdan azabı duymamak istiyorum, bunları yapabilenlerin hayatını kıskanmamak istiyorum artık !

sule m said...

Bloga yansimsada,gözümüz,kulagimiz Türkiyede.

Dudu said...

üçünüzün de yurtdışında yaşıyor olması ve yorum yapmanız? :) çok manidar! :) uzaktan bakınca çok korkunç tabii, içinde olunca alışıldı herhalde.

hnfo said...

Hiçbirşeye alıştığımız filan yok neyseki... Ben seçim günü sabah 5'den gece 2'ye kadar oyuna sahip çıkma mesaisi yapanlardan biriyim, nasıl canımın yandığını bilemezsiniz, mesela ben durdum durdum şimdi senin postu okuyunca birden ağlamaya başladım hüngür hüngür, hem umutluyum ama bir taraftan da biri içimdeki yaşam enerjisini, yüzümdeki gülümsemeyi çalmış gibi, günlerdir bulamıyorum...

Ben başından beri mücadele eden, sokağa çıkan, tepkisini her daim gösteren grubun içinde olduğumdan içim bir nebze olsun rahat ama çok çaresiziz artık, demokrasi yok, hak-hukuk yok, sokağa çıkma hakkım yok, ne zaman sesimizi çıkarsak birileri orantısızca başımızı eziyor, yorulduk, çok canımız yandı, derimiz inceldi...

Tüm bunlara rağmen, her türlü sindirmeye rağmen, bazen gardımız inanılmaz düşmesine rağmen... İnatla, sabırla hiçbirşeyi kanıksamıyoruz, ve başından beri dediğimiz gibi... "Bu daha başlangıç mücadeleye devam!"

cerenmus said...

Ben de yurtdışındayım, içerdekiler evlendirme programlarına kitlenmiş göbek atıyor sanırım :( Davulun sesi uzaktan hoş gelir lafı yalan oldu resmen..

 
view sourceprint? 01 09 10