Saturday, March 1, 2014

lül

saçlarımı kestirdim. kısacık saçtan, saçları azıcık uzun bırakılmış erkek çocuğundan az biraz hallice. bir kısmı ise tam erkek çocuğu. çok sevdim.
ooff bu saçlar şimdi nasıl taranacak beaaaaaa? diye düşünmeden yıkanınca banyoda şarkı söylenebiliyormuş. dünya varmış be!
sabah instagram'da saçını topuz yapmış, bir de kırmızı fiyonk kondurmuş birini görünce iç geçirmedim mi? geçirdim!
hafiflemeye devam mı demiştik? yavaştan yavaştan,az daha sabır.
hadi bakalım şimdi kime yar saçların lüle lüle şarkısını söyleyeceksin?


Edit: abartmisim be! Hic de kisa degil saclarim. Erkek saci filan degil. Sadece islak haliyle arkaya tarayinca bi al pacino-bab durumu var. ama kisa degil. Hatta uzun. Son. 

2 comments:

sule m said...

Dudu cevap yazmistim,gelmedimi, okumadin Mi, sein simdi 3.listedesin degilmi?

sule m said...

Sen basladigindan itibaren 12+12+ yapip +9 da misin?

 
view sourceprint? 01 09 10