Sunday, April 27, 2014

2 gündür o sokak senin, bu bar benim, şu ev partisi burada oradan oraya geze eğlene kralın doğum gününü kutladık. bu sabah teyzem sorunca dank etti ki adamın yaşını sormak, öğrenmek bile gelmemiş aklıma. bir şey kutluyoruz ama ne? maksat bize eğlence olsun. 47 imiş.

ocak ayından beri evde televizyon yok. şöyle değişiklik, böyle farklılık gibisinden bir şeyler demek istiyorum ama diyemiyorum. sanki zaten hiç televizyonum olmamış gibi ki ben televizyon izleyen, seven biriydim. ilk 2-3 gün elim kumandaya bir gitti o kadar! bir de; eskiden de yüksek tv sesi beni delirtirdi artık hiç katlanamıyorum. yüksek-alçak farketmiyor, hiçbir tv sesine tahammülüm kalmamış. bütün sesler arasından beni tek veya en bir rahatsız eden ses bu. yeni teknoloçi televizyonlar, sağından solundan ışıklar çıkan, bol kumandalı aletler ve fiyatlarını, tutkunlarını eskiden de anlamazdım, şimdi de anlayamıyorum.

2 comments:

cerenmus said...

Bu sene çok mu hareketli geçti kralın doğum günü çünkü sosyal medyada sağır sultan bile bir sürü foto gördü, acaba adam 50-60 gibi yuvarlak bir yaşa mı girdi diye düşünürken okudum bu yazını :) E iyi ki doğmuş ne diyeyim, kutlamalar güzeldir.. Tv'siz hayat hakikaten çok güzel, birden ne kadar çok vaktin olduğunu ve bunları başka şeylerle ne güzel doldurduğunu fark ediyorsun :)

Dudu said...

benim için aslında en sakin, hareketsiz geçendi diyebilirim. şehir hiç de kalabalık değildi. daha önce hep kraliçe günüymüş, ilk defa kral günü olduğu için belki reklamı çok olmuş olabilir.
tv'siz hayat sessiz, güzel ve bol kitap, bol sohbet :)

 
view sourceprint? 01 09 10