Wednesday, April 30, 2014

Ilkokuldaydım herhalde 7-8 yaşlarında.
Misafir gelecekti ve annem beni toptancıya (market de işte bizde ağız alışkanlığı hep toptancı denir o dükkana) peçete ve şimdi hatırlamadığım bir şey daha almaya yolladı. Peçeteyi almaya özellikle ben gitmişimdir kesin çünkü çok büyük bir peçete koleksiyonum vardı, yeni alınan ğeçeteyi de tabii ben seçmeliyim.
Elimde torbalarla heyecanla oturduğumuz binaya girdiğimi ve arkamdan birinin daha girdiğini hatırlıyorum. İlk merdivenlerin sonunda da popomu kavrayan, sıkan, elleyen bir el hissettiğimi hatırlıyorum. O korkuyu hiç unutmıyorum. Çığlığımı da kendimi karşımdaki kapıya atışımı, bağırışımı da. Herif fırladı gitti zaten, durur mu? Perdecinin annesi açtı kapıyı hemen. Yaşlı kadın ne olduğunu anlamadı bile. Beni tutmaya çalıştığını hatırlıyorum ama ben kaçtım, ağlaya ağlaya 3 kat daha çıkıp, anneme koşup olanları anlattım ve çok ağladım.
Be Allahın belası herif! Küçük bir kızın götünü sıkmaktan ne zevk alırsın di mi? Hasta manyak!
Bu ruh hastaları her yerde. Sen istediğin kadar çocuğuna çığlık atmayı öğret. Keşke çığlık atmayı öğretmek kadar olsaydı da senin verdiğin bu tavsiyeyi uygulayıp çocukları koruyabilseydik. O ufak kız hiç çığlık atmadı mı acaba?
Bazen gerçekten çok salaksın Türkiye ve çok sinir oluyorum ben sana.


2 comments:

sule m said...

Bazen korkudan insanin sesi bile cikmaz.

Rüyada olur cogu zaman, bagirmak istersin,bagirirsin,yirtinirsinda
O girtlaktan tis cikmâz ya,kan Ter icinde kalirsin.

Uyaninca ,cok sükür dersin.

Bizde söyleriz,bagir,vur...diye

Allah korusun diyoruz.Ama bazende oluyor iste ,ardindan üzülüyoruz.

Kücüksen,korkmussan,soktaysan, verilen ögütler Ise yarar Mi?

Bazen, ama yaramadigida oluyor,malesef.Cok üzücü...Cok..

Sen iyiki bagirmissin,.....

b. said...

Ah :( benzer bir sey benim de basima gelmisti, 4-5 yasimdaydim. Kotu insanlarin ici kurusun, cocuklar korkmasin, canlari yanmasin, bu kadar zor olmamali hayat.

 
view sourceprint? 01 09 10