Tuesday, April 15, 2014

ne kadar renkli! her gören bunu söylüyor. evimiz ne kadar renkliymiş. onların renklere şaşırmasına ben daha çok şaşırıyorum. gerçekten mi? diyorum. benim için öyle normal ki.. yani renkli değil. bu da mı değil? bu da mı değil? hele bu? bu mesela hiç mi renkli değil senin için? diyor. e değil valla! biraz daha renk olabilirdi hatta.
daha kısa olsun diyerek saçlarımı geçen aykinden daha da kestirdim. ne radikal karar! nasıl cesaret ettin? delisin! nasıl bu kadar kısa yapabildin? diye soruyorlar. e kısa değil ki? delilik de değil. gerçekten daha da kısa olabilirdi. sonu kafayı kazıtmaya gitmiş olurdu ama nolcak o da olur.
işte bazen bizim anlayamadıklarımızı başkaları anlıyor, yapamadıklarımızı yapıyor, söyleyemediklerimizi söylüyor... şaşırıyoruz ama şaşırmamak lazım, ve lütfen yargılamamak da.

yaa şu adama baksana! ne tatlı! o da bugün böyle giyinmek istemiş!
:)





No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10