Wednesday, May 21, 2014

Bir moda bloggerıyla roportaj yapilmis. Aynı soruları kendime sordum. Yerlerde sürünüyorum. Ablam evdeki bütün -gerçekten bütün- makyaj malzemelerimi çöpe attığından beri zaten kendimi sorguluyordum. Gerçekten bir insan allıktan başka bir şey kullanmaz mı? Ki artık ona da gerek kalmadı, rosacea sağolsun. Rimel midir yani özel gün makyajı? Bari bir ruj kullanma alışkanlığım olsaydı. Bu kız mesela çantasından kaş kalemini eksik etmezmiş?

5 comments:

Gulcin said...

of ayni ben!
allik yerine ne kullaniyorsun ki Duygu. Onu da eleyeyim :)

Dudu said...

kuzum. ben bi cilt hastaligi oldum, yanaklarim kizarik kizarik genellikle.ama allik olarak da hep bourjois kullaniyroum. dogru mu yazdim bilmiyorum :) o zamandan bu zamana degismisim; MAC'e dalip, makyaj cantami doldurdum ve ogrendim biraz makyaj.
bu arada; ben butun bu postlari geri koymak zorunda kaldim bir sey icin, hepsi bildiri olarak mi geldi? :)

Gulcin said...

evet hepsi geldi ben de yeni yazdin diye heves ettim yahu :))

Dudu said...

ayyyyy herkese oyle bi suru tek tek tek gitti mi? rahatsizlik verdim.
yok ya 2014'de yazmisim. :D

Gulcin said...

ya ne rahatsizligi sadece yazi yazdin diye heyecan yaptim ben :)
bak ozlemisiz yaz :)

 
view sourceprint? 01 09 10