Friday, May 23, 2014

hava ve su

bir ben iyiyim siz çok fenasınız yazısı değil bu.. öyle olsa en başta ben "hadi oradan! haspam" derim.

uyuz, söylenen, çemkiren, sataşan, suratsız, negatif, mutsuz, kavgacı, memnuniyetsiz, hiçbir şeyi beğenmeyen, eleştiren ve sürekli ama sürekli küfür eden, pervasız konuşan insan olmak ne zaman moda oldu? ne kadar çok oldunuz. içinizdeki sinire, nefrete, sürekli ama sürekli söylenmelerinize inanamıyorum.
peki sonra  kendini bunların tam tersi tanıtmak, göstermek? istediğin kadar oku, öğren, olumlu düşünürüm de ama afedersin bokunla kavga ettiğin sürece gerçekten çok sevimsiz bir insansın. mutsuz, asabi, depresif ve yalnız olmak orta 3'de kurt cobain öldüğü zaman cool bir şeydi. artık değil.
gurbet yıllarımın ilk zamanları mutsuz ve sıkıcı geçmişti. durmaksızın yağan yağmura bile çatıyordum. değiştiremeyeceğin şeylerle uğraşmayı bırak demişti ablam. dank etmişti ve son olmuştu.
o yüzden ben de o tanıştığım kıza; havadan sudan sebepler bunlar! demiştim.çünkü gerçekten hava ve su.



2 comments:

Gulcin said...

bir an son zamanlarda ne yazdim yoksa ben miyim diye dusundum vallahi :)

sule m said...

Dudu,severmisin,yaparmisin bilemiyecegim,canim,keyfine kalmis,
Mimledim seni, sorular blogta.

Cevaplarini okumak zevkli olurdu :)

 
view sourceprint? 01 09 10