Monday, May 5, 2014

Hizir

Dilekler dilensin, gul agaclari dibinde dualar sukurler birbirine karissin. 
Ateslerden atlansin, mumlar uflensin, yeniliklere kucak acilsin. 

Her 6 Mayis boyle guzel guzel dilekler! 

Dikkat dedim, biliyorsun ki benim dileklerim oluyor! Sen de Hizir'in mucizesisin, bir el sallasan fena olmaz! 

Hizir yetismis beni dogarken opmus. 
Benim dogdugum gun evimizi su basmis, soylemis miydim? Annem dogum yaparken, canim teyzem de evimizi temizlemis. Bollugun bereketinle geldin der. Cok hosuma gider :) 

Rengarenk bir bahar olsun! 




5 comments:

cerenmus said...

Bak o nedenle belki de şimdi Amsterdam'da, kanalların arasında yaşıyorsun ;)

cometa said...

iyi ki doğdun:)

Dudu said...

çok teşekkür ederim :)

sule m said...

Gönderdigim yorum gelmemis :(

Gecmis dogum günün kutlu olsun.Nerelerdesin?

Umarim sagligin iyidir..

Dudu said...

çok teşekkür ederim şule. buralardayım, şimdi senin tariflerine dalacağım :)

 
view sourceprint? 01 09 10