Wednesday, June 4, 2014

candy shop

ipod'da shuffle yapıp rastgele şarkılar dinleme huyu başladı bende son zamanlarda.
geçen gün, kalorifer sayaçlarını okumaya gelecekler diye de oturmuş bekliyorum. gençten, yavuşuklu, sarı bir çocuk geldi. ipod yine shuffle'da ve yüksek sesle çalıyor. şarkı ne zaman başladı, ne kadar oldu bilmiyorum ama ben bir anda 50 cent - candy shop'la ayıldım. çocuk o anda yatak odası kaloriferiyle meşguldu. evde 5 tane de kedim olsa tam crazy cat lady olabilirdim. eve genç çocuğu almış, candy shop çalıyorum.
o şarkı oraya ne zaman girmiş hiç sormayın. spor yaparken iyi gidiyor o şarkılar der sıvışırım gerçi.

2 comments:

sule m said...

Duduuu!

Hollanda ,ne yapiyor?

Tahmin listeleri alt üst olacak:)

Dudu said...

:)) futbol hiç anlamadığım bir şey benim. ben sadece kutlama kısmında yer aldım dün akşam, dünya kupası planım budur :))

 
view sourceprint? 01 09 10