Wednesday, July 2, 2014

cek vayt

Jack White'i gordum diye direk konuya daliyorum arkadaslar. 

Gordugumde gordugumu anlamamistim henuz. 
Aksam ustunden az once gibi ben  9 Straatjes'de dolanirken, karsimdan ultra beyaz ciltli ve simsiyah sacli, yuruyusuyle BEN ROCKCIYIM diye bagiran kendisiymis. Yalebbim yalebbim yallldim et kimdi ya bu kimdi ya buuu? Kesin bu birisiydi ve kimse adami tanimiyor, rahat rahat geziyor dedim. Tinus'a da beyaz ten-siyah sac ve hani boyle be bileyim mesela Rasmus'un filan solisti olacakmis gibi biri dememe kalmadi, Jack White? White Stripes???? dedi. Aslansin kocam yaaaa! Kimdi diye daha kafayi yerdim ben. Hepsi birbirine benziyor bu adamlarin. 

Eddiecigim haric! 3. kere izledim. Oyle guzeldi ki! Yine gelsin yine gidelim. 
15 yasimda odamda Yeliz'le sarki sozlerini anlamaya, ezberlemeye calisirdik. Dunyanin en buyuk sorunlari bizde sanirdik ve hayaller hayaller. Adeta bir kucuk Raecikler, gunlukller... NY ve Vegas'da izlediklerimi hatirladim. Oldum ben yaaa artik, astim kizim kendimi kafalari :) Simdi 33 yasimda yanimda kocamla izledim, bambaska dusunceler ve duygularla. 
Bugunler de gececek. Belki bir kac sene sonra yine izlersem, bu zamani hatirlayip gulecegim. Insallah. 

1 comment:

Yasemin Avun said...

Çok şanslısın. Ben Jack white hayranıyım. Görmeyi ve bir merhaba demeyi çok isterdim kendisine. Malesef Türkiye de konser filan vermeyide düşünmüyor. :(

 
view sourceprint? 01 09 10