Wednesday, January 21, 2015

bir iş için, daha doğrusu toplanıp gideceğimden blog'un kopyasını almaya başladım. işin içinden de çıkamadım çünkü aman allahım ne çok yazmışım... ne uzun yazmışım... yazmışım da yazmışım ve ne de çok yazışmışız. yazdıklarımı ve yorumları okumaktan zaten bir şey de kopyalayamadım. blog sayesinde ne çok insanlar tanımış, ne güzel arkadaşlar edinmişim ve şimdi düşününce blog'dan olduğunu bile unutmuştum o arkadaşlarımın. çünkü; mesela bana kalırsa biz demet'le pazarda perdecide tanıştık, blog'da değil. ebru da mesela benim komşum, babannemin binasında oturuyor yani blog ne alaka? beste mesela beşiktaş'ta tanıştığım, ilk tanışmada deliler gibi gülerken ağzındaki kahveyi kocamın üzerine püskürtmüş bir arkadaş. elif desen zaten sanki hep hayatımda varmış, sanki caddebostan'da tanışmış olabiliriz. yorumlardan konuştuğum, blog'u olanlar varmış. baktım kimse kalmamış. merak ettim acaba şimdi nerede ne yapıyorlar diye.
anlatmışım da anlatmışım... internet kocaman diye, kimse de okumuyordur diye rahat rahat anlatmışım. şimdi de internet çok minik bir yer, herkes okuyabiliyor diye bildiğim için daha dikkatli yazıyorum aslında yazamıyorum. hayatımın şu araki değişik, tuhaf, beklenmedik zamanını ve hissettiklerimi yazamıyorum.

yavaş yavaş hasan şaş arkadaş!

9 comments:

cometa said...

kapatma sakın blogunu

zeynep said...

bence de, kapatma sakın :)

cerenmus said...

Ay çok sinir oluyorum sizin gibilere! Hem güzel yazıyorsunuz, seviyoruz, alışıyoruz, hop kapatıyorsunuz, sanal dışında tanışmıyoruz, kaybediyoruz.. Olmaz aaaa olmaz valla..

Dudu said...

ya simdi nasil oldu biliyor musunuz? gidicem diyip sonra da gitme gitme diye alkis kiyamet bekleyen ve pohpohlanip gitmeyen tipler var ya simdi onlar gibi hissettim kendimi ki cok guluyorum oylelerine :) biraz sadelestirmek, limitlemek istiyorum. cikamadim isin icinden.

cometa said...

başka blog aç bize özelden mesaj at:) ben okurum tuhaf beklenmedik zamanlarda ne hissettiğini kimseye de söylemem

Dudu said...

bence siz cikin ve buraya gelin! oturup uzuuuun uzuuuun konusalım ve tabiii tanısalım

lifetrainee said...

Hep sen çağırıyorsun beni bloga. Gelir gibi yapıp sonra yine terkediyorum blogu. Oysa o kadar ihtiyacım var ki yazmaya. Üfürükten teyyare sallayıp içimdekileri boşaltmaya. Melankoli mod değil de işte, gevezelik ve paylaşma ihtiyacı. Çok sevindim mesajını görünce. Hani böyle unutursun ya birşeyi ve bir anda birşey seni geri çağırır :) Çok mutlu etti mesajın beni.

Dudu said...

ben eskileri okudukca seni cagiriyorum :)))
yazsana arada sirada!

Demet said...

Dudu kapatmaaaa, yazmiycaksan ozel yap statusunu, kendin arada girer bakarsin eski yazdiklarina. Ben oyle yapiyorum :) Bir de ben arada girip okuyorum seni de Gulcini de. Hatta bu ara tekrar blogu public mi yapsam diye dusunuyorum, insan yazmayinca ici sisiyor bak demedi deme :)

 
view sourceprint? 01 09 10