Thursday, January 15, 2015

ptt

ptt kendine yenı düşman edindi.
ptt'nin posta takip sistemine sinir oluyorum. paket alındı bilgisinden öteye gidemeyen bir bilgilendirme.
12 aralık günü istanbul'dan gönderilen paketim hala gelmedi. bana şunu getir, bana şunu gönder şımarıklıklarını sevmiyorum ve pek de yapmamaya çalışıyorum. arada yaptığım da oluyor tabii ki, o da sadece nazımın geçtiği bir kaç özel arkadaşıma, aileme. benden de hani bebek arabası (!!!!)  bile istendiği için, nasıl sinir bir durum olduğunu bilip özellikle dikkat ediyorum.
6 yılda ilk defa bir şey istedim, hay hay dediler yolladılar. öyle çok kafama takılıyor, rüyalarıma bile giriyor ki hani paketçiğimin nerede olduğunu bilsem kendim koşarak gidip alıp geleceğim. yollarda yapayalnız kaldı diye üzülüyorum.
içimden bir ses diyor ki; biz hafta başında minik tatilimizden döndüğümüzde paketim gelmiş olacak. e yani demek onlara verseymişiz aynı zamanda eline varacakmış diyecek annem.
ya hadi nolur. paketimi istiyorum.



2 comments:

cometa said...

kız kardeşim de dubaiye yolladı bir paket akıbeti belirsiz müşteri hizmetlerini arayıp arayıp usandırdı buldu paketi ama sizin oralardan çok mu yazar

Dudu said...

yaa ne guzel buldu demek! biz de bir el attik bakalim sonuc verecek mi.

 
view sourceprint? 01 09 10