Tuesday, January 6, 2015

yeni yil da ne?

yeni yili seviyorum ama disari cikmasini sevmiyorum. omrumde 3 kere disari cikmisim; new york, londra ve amsterdam. ny'daki kutlama efsaneydi. ince hastaliga yakalanmam da o tarihe denk duser. gulsah arkadasim iyi bilir.
bu sene de evdeydik, ikimizdik. ben butun gun havai fiseklerden korkan kuslara uzuldum. parkta nasil ucustuklarini da gorunce daha da uzulmem, aglamam bence son derece normal.
gecenin sonunda ben apartmanin merdivenlerini siliyordum. bir kac saat once de zaten salonun yerlerini silmistik. sonra gece komsu sikayete geldi. yeter artik dayanamiyorum dedi. esas ben sana dayanamiyorum at kadin. biliyorsun ki o son sarki, sonra program bitiyor. dayanamadin gercekten de!
yeni yila girdigimiz gibi gececekse bu yil; benimki gercekten bir yandan gulerken bir yandan da aglayarak gececek.
kah gulduk kah agladik ama guzeldi diyelim insallah. sevdiklerimizle, sevenlerimizle pek tabii ki!





No comments:

 
view sourceprint? 01 09 10